Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Christian. Jag klev in i början av februari och självklart har SEK hjälpt till:) Bara att tacka o ta emot. Ser fortsatt inga tecken på SEK ska stärkas heller så det blir ju en liten bonus!
Sen måste jag ändå säga att Funcom är (som många andra säger) ett helt annat bolag än för några år sedan. Jag tror genuint att bolaget kommer att leverera över tid. Och jag tror att fler svenskar kommer få upp ögonen för fun också. Kram till er alla. Och soliga hälsningar från Palma

4 Likes

Kos deg på ferie! … Jeg kom hjem fra ferie i går og er nå på jobb igjen. :disappointed_relieved:

2 Likes

Får nesten vondt av fisalgoen på dager som dette. Det er knapt frie akser, så den må nøye seg med å veksle mikrovolum med seg selv :cry:

Skal noen av kjøtt og blod ha aksjer, må de kjøpe de lille som er der på ASK :sunglasses:

2 Likes

“Now is a good time to sell”

Your’s truly,
FISALGOEN

4 Likes

Den mest passende kommentaren til dagene frem mot-, over og etter launch:

:money_with_wings:

1 Like

Komitimen i Funcom :joy:

God Helg! :beers:

1 Like

Fisalgoen har marathon akkurat nå

Ofte tar jeg meg selv i å tenke “blir den ikke dritt lei av den ***** jukkinga”. Og så kommer jeg på at det er en robot uten videre følelsesliv.

:drum:

4 Likes

Man føler seg dog litt bedre av å tenke på den måten, er ikke vår feil at roboten kan være en f**** når den ikke gjør som vi vil :smiley:

Hvem kjøper dette? Burde vel egentlig være @megetgod, men han bor i Danmark. :slight_smile:
image
Ref: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/skilt/personlig-bilskilt/sok-om-personlig-bilskilt

3 Likes

Dere må bruke mye energi og følelser på å tenke og klage på noe du selv sier bare er et script?

Jeg tar det når jeg har 7-sifret fortjeneste, æresord.

7 Likes

Kalles å være menneske, tidvis følelsesstyrt og ha dårlig humor det, buddy.

2 Likes

Men hva er greia egentlig?
Er det sånn at hvis denne “algoen” skrus av, så skal funcom trappe uendelig oppover non stop?

Jeg finner ikke noen aksjer som gjør dette, betyr det at det er “algoer” i alle aksjer? Som gjør at de ikke går uendelig rett opp?

2 Likes

Hehe, hvis målet ditt er å fremstå som en wise-ass eller indirekte anføre undertegnede er direkte tilbakestående, så lykkes du med det.

Men hvis du oppriktig lurer, så kan jeg forsikre deg at nei det er ikke slik som du undres om :joy: Hvis du tror det, følger du ikke med på praten som foregår her.

Algohandel slipper du ikke unna i 2018 uansett hvor du er eller hvilken aksje du eier.

Når det er sagt er det enkelte av oss som etterhvert kjenner handelsmønsteret godt nok til å kjenne igjen enkeltroboter og hvilket modus de er i.

Og på ellers kjedelig dager er det fristende å bemerke dette, og/eller lage litt moro ut av det.

1 Like

Er disse “algoene” på noe måte linket til Asp, eller Skynet?
Burde jeg være bekymret?

Jeg føler at å diskutere og repetere mest mulig rundt disse temaene virkelig gir meg et nyttig fortrinn som aksjespekulant.

2 Likes

Ikke for annet enn den mislykkede sarkasmen din :v:

11 Likes

Hvor er mekal jakkson GIFen når jeg trenger den?

En helt grei avslutning på en fin uke. Avslutte 0,5% opp mens obx avslutte i 0,5% minus

3 Likes

Have a FUN weekend. :slight_smile:

5 Likes