Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Somebody needs to get laid…
Hvis du har lyst på et fortrinn innen aksjespekulering så kjøp en bok; ikke sitt å les på forum under tickeren “Funcom småprat 2018”. Det sier jo seg selv. Trodde jeg…

3 Likes

Ikke ment til noen her, men jeg syntes den var bra.

6 Likes

bilde

6 Likes

De som så streamen fikk (kanskje) med seg det som ble sagt helt på tampen:

There will be new trailers and videos before launch. And there will be some surprises before launch we are sure you will enjoy.

Bare jeg som fikk med meg dette?

Uansett: En viss Malmberg har også hintet om denslags. Bare å glede seg :star_struck:

21 Likes

Bra jobba! Vi er noen få som har familie og diverse forpliktelser utenom TI :grin:

Edit: @christian det er jo faktisk slik at det å ha Funcom som skilt på bilen hadde vært syyyyykt gøy. Mannen i gata hadde jo ikke fatta noe som helst…
Men jeg tør ikke! Kona blir gaaaaal! :smile:

5 Likes

6 Likes

Divergens

1 Like

Nah, kursen følger bare antall user reviews som toppet på onsdag. :wink:

2 Likes

Festbremsen @Christian ? :wink:
Poste noe reviews stats @Christian

Jeg har ikke tatt med i dag, ettersom vi bare er halvveis. :slight_smile:
image

… hører egentlig hjemme i Conan Exiles tråden :stuck_out_tongue:

4 Likes


Bidra litt.

7 Likes

Jeg også! Har det både på Xbox og pc nå og spiller det hver dag !
Kona skal begynne å spille sammen m meg :wink:

3 Likes

funcom

Nr 3 under Top Sellers på Steam!

Jeg kjøpte like greit spillet nå selv, laster ned nå. Så får jeg håpe at investeringen ikke skuffer :slight_smile:

4 Likes

Nr 23 på global lista

Det er “feil” liste.

Du må se på Global lista :wink:

1 Like

I Norge :slight_smile:

2 Likes

Jaja, det er da noe det og! :slight_smile: Får satse på nr 3(1) global om et par uker.

Selv har jeg vært i spillet i underkanten av en time og det ser absolutt pent ut, craftingen føles bra men selve combaten er vel ikke helt der den bør være. Slo litt sånn i lufta mot en krokodille som ikke sto først i køen når det ble delt ut AI. Kanskje det blir bedre?

Du kan «lock on target» da blir det enklere.

3 Likes

Det du ser av AI er nok ganske nærme det du får ved launch. Angående at du slo i lufta, det blir mindre av det etterhvert som du lærer å time angrepene dine bedre.

3 Likes

Hehe, jeg traff jo monsterne men det føltes ikke bra. Forventer ikke skikkelig “Hack and Slash” men hadde jo kanskje forventet at combaten skulle vært forbedret fra når jeg så det på stream for et år siden.

Ellers så får vi vel flytte diskusjonen til Conan forum :slight_smile: