Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det har ingenting å si når vi ser dagens handel. For øvrig skrev jeg også:

Forskjellen nå er at nedsiden er svært begrenset, samt at shorten vil lukkes mye raskere. Heldigvis.

Når det er sagt kan solen skinne igjen allerede neste uke. Alt avhenger av tidsperspektivet til de som har laget kaos i dag. De tar stor risiko ved å vente lenge gitt sannsynligheten for at Funcom melder godt salg og selv Hegnar + taxisjåførene bruker enkelt hoderegning og skjønner at de må kjøpe aksjer.

Dette er ikke for å spre “bad vibes”. Fra å være 150k i pluss er jeg tilbake i papirtap. Liker dette minst av samtlige her inne.

Pluss at jeg tok forbehold om at en storfisk dumpet en haug med aksjer. Noe som er å foretrekke.

Jaja, no har vi vel kommet til punktet der vi kan håpe på totalt kursras resten av veka, for så å kjøpe grisebillig igjen :slight_smile:

2 Likes

83k kjøpt på 19,50

image

89 340 til sammen, lå skjult med 2k åpent først som det gikk 8 robot handler på. Ble snappet opp godt over 100 000 på dette nivået på kort tid.

5 Likes

Dåligt propaganda gör folk från TA… undrar bara varför dom informerar inte åt andra hål? Ni vet vilka två/tre menar jag iaf aldrig jag har läst om det :grin:

Var da veldig til elendig stemning her i dag.
Noe som har endret seg som jeg ikke har fått med meg?
Burde jeg ha solgt i dag?
Er det noe å mase om her at aksjen blir rævkjørt, gang på gang?
Mulig jeg har misforstått, jeg trodde Funcom kjente penger nå, CE selger bra, de som kjøper spillet er fornøyd, MYZ kommer om få måneder.
Jeg er søkklasta, og ja, jeg skulle likt å sett høyere kurser så jeg kunne solgt noe til bedre pris, ellers hadde jeg ikke vurdert å selge en eneste aksje, gjerne med unntak av 5-10k å trade med.
Slapp av folkens, solen skinner, det er varmt, hjemmelagde burgere på grillen, fri i morgen og hjemmekontor fredag.
Bare velstand for oss som er så heldige å har funnet TI og Funcom​:+1::grinning:

11 Likes

Enig. stemningen gikk fra å vaske gulvet med champagne i går, til gravøl idag. Ingenting, jeg gjentar ingenting fundamentalt er forandret.

11 Likes

Greit å huske at 13% ned svir uansett perspektiv.

7 Likes

Jeg er litt skuffet over steam GTS plassering, men tror det selges nok. Har fremdeles klokkertro på Fun2.0 å kjøpte en del (4600)ekstra Fun bull X2 i dag.

Er ikke bare bare å lese igjennom funcomtrådene idag as :stuck_out_tongue: haha… over 150 innlegg… Må si jeg er glad for at jeg ikke har fått tid til å følge med idag, det gir ro i både sinn, sjel og hjertet… CE selger i bøtter og spann, bare til å være tålmodig :smiley:

1 Like

Tippar på många fina dagar kvar i 2018. :blush::rocket::moneybag::heavy_dollar_sign:

1 Like

Opp ett gir nå. Ingen kjære mor.

Folk säljer som det ska vara KK :slight_smile: räcker ett större kloss på s sidan…

22k ingame

1 Like

Kjøper kun litt i dag, sparar krutt.

Jaja - da er vi vel mer ned 3+ kroner og flere prosent enn den gangen E24 skrev at Funcom svindlet aksjonærene med falske analyser. Og det på PM om 1 mill. solgte, knallsterk launch og bra salg.

God langhelg, og grattis til de som står bak driten :fu:

7 Likes

I slutten av måneden vil vi se tilbake på denne dagen å riste på hodet. :gun:

2 Likes

Må bare le av dagens kursutvikling… her er det mange som blir lurt! Hvordan går det ann å tenke at det er bedre å selge i dag på 19 enn i forrige uke på 22??

4 Likes

Årets mest vellykka SL-raid. Bare å gratulere!

2 Likes

Solgte ikke en aksje i dag, jeg er ganske så sikker på att det vi så i dag er en kjempe overreaksjon. Nå lader jeg opp til CE på 3-4 plass på Steam i løpet av kvelden og att spillertall kommer over 30k i kveld. Spillertallene i helgen, viss dette salget forsetter… :rocket:

2 Likes

Klok av skade… Jeg så det var flere fra TI som solgte seg ut i dag. Jeg tenker at hvis folk her inne med så mye fundamental informasjon tilgjengelig velger å selge, så er det nok mange, mange usikre investorer der ute på disse nivåene. Vi må ha en ny runde med utbytte av eiere på disse nivåene ser det ut til.

2 Likes