Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg vet alltid noe :=)

1 Like

Tipper Gjestøy er ute

Han skrev vel her tidligere at han ikke hadde solgt? Om du tar hans ord

Nei har ikke sett at han har skrevet det, og jeg kommer ikke til å ta hans ord på det akkurat, nei. Ikke at det bryr meg om han selger eller kjøper, men det irriterer meg litt at en person kan ha sånn innvirkning på kursen.

2 Likes

Derfor er det ikke en person :wink:

Gjestøy?

JPMorgan tipper jeg da? Så de solgte litt for noen uker siden.

Dan dan daaaa! OMG @h3nk1 Fisalgoen!! :hear_no_evil: :joy:

Merk dere at Pillars selger som #1 GTS. Mon tro hva som skjer når MYZ slippes over sommeren (etter CE har solgt et par millioner kopier).

Fred ut :v:

2 Likes

Ligger jo konstant på en pen 4 plass!

7 Likes

Ikke glem att vi tjener 33% mer per solgte enn vi gjorde i EA

8 Likes

Er vel mere en 33%, bare halv royalty også nå… :money_mouth_face:

5 Likes

33% mer og 5% i royalty kickback!

5 Likes

#fixitrui

Jeg observerer for det meste, men i dag må det sies at forumet her har vært et verktøy for lure mennesker. Det er ikke usannsynlig at Conan Exiles slår 320 000 salg første uke med salg på 3 platformer og i retail. En #4 plass på steam i Mai kan være verdt mye mer enn en 1 plass i februar.

6 Likes

Vil snu på det og si at det er 99,9 prosent sannsynlig :slight_smile:

6 Likes

GTS og CCU overgår mine forventinger… aksjekursen går i veier som jeg ikke forstår… jeg skjønner seff at når man backtrader så finner man formasjoner som passer fint med at den skulle ned nå, men GUD HJELPE, det hadde man funnet om den hadde gått opp også.

3 Likes

Hva hjelper det hvis mange ber om refunds når Funcom og tyskerne har «ødelagt» server situasjonen. Håper som du sier at det bare er storm i ett vannglass.

Jeg var sååååå close på å gå i break Even på tirsdag :thinking: nå er jeg pånytt 20% i minus. Hmmmm

Nei jeg har mer tro på MYZ at det spillet skal føre oss høyt opp i kurs. Og det er jo ikke lenge før vi er i q3 :grin:

3 Likes

Dette løser seg. Blir bare forbannet på:

1. Avgjørelsen i utgangspunktet, den var direkte idiotisk, samt
  2. At ansatte community manager IKKE er ute og jobber 10000% brannslukking inntil
  3. LØSNING SOM INNEHOLDER “SORRY” OG "KOMPENSASJON ER PÅ PLASS

FIX IT.

6 Likes

De koste og hadde seg sikkert en durabelig fest for å feire dagen og har rett og slett ikke fått det med seg. Litt rart at det er så tyst ifra de. Dette burde vært unngått, men hva vet jeg hva som skjer i kulissene.