Er du einig i følgjande påstand:
Stemninga i Funcom er betydeleg betre i dag enn i går.
- Ja
- Nei
0 stemmegivere
Er du einig i følgjande påstand:
Stemninga i Funcom er betydeleg betre i dag enn i går.
0 stemmegivere
Ja!!! Fun setter tilbake conflict serverne!!! Jeg har skrevet tilsammen 4 mailer til de om dette idag og igår og fikk takk tilbake! Å så digg
Og det beste er når produktet selger seg selv ! Og det gjør Ce
At folk selger seg ut litt et greit nok, men å selge seg helt ut nå? Det skjønner jeg ikke, kurs burde åpne opp 2 kroner i morgen. Ifht oppgangen som kommer er det jo bra at mange har solgt så det blir litt ekstra fuel…
Blir spennende imorgen å se hvordan kursen beveger seg. Humøret pleier som regel og følge den😉
Nei det er ganske så ufattelig. Opp 10 kr burde den egentlig opp nå men
Ble nevnt at 250.000 ble solgt på 19,98 i after hours (17:40) på onsdag så regner det blir stigning imorgen. Hvis de får bukt med serverne så skulle det ikke være noen grunn for røde tall på fredag. Meeeen. Its funcom
Ingenting tilsier noe annet pt, nedgangen var brutal uten at det forelå en spesiell grunn slik jeg ser det
Beklager å bringe opp SWL I denne Conan tid, men vet vi egentlig at SWL gjør det så dårlig?
Siste utvidelse var slik jeg forstod det nesten kun rettet mot eksisterende spillere, som til overmål må ha kommet veldig langt i spillet fo.
After hours salg kan være nesten hva som helst. Har sett noen veeeeldig drøye i Kitron som ikke er i nærheten av reell kurs.
Funcom trades knallhardt av sterke krefter stikk i strid med sentiment og psykologi. Les: kursen bombes når aksjonærene er på det mest positive. Det så vi senest ved bull launch. Det kan hende det skal bombes mer (forklart tidligere hvorfor jeg ikke utelukket en kortsiktig short) for å høste enda mer panikk og S/L.
Ikke noe overrasker meg mer.
La oss heller fokusere på hvor jævlig mye penger Funcom tjener på CE nå. Med tallene kommer kursen, om ikke i morgen - snart
Back to basic, karer:
Tror det skal MYE muskler til å holde denne nede i morgen. Jeg tror ikke det er satt noen short. Alle med vettet i behold ville sett an hvordan releasen gikk før de bestemte seg for å eventuelt gjøre noe.
De folka liker å tjene penger, slik som CE trender nå tror jeg dette er en kamp de ikke vil ha. Nei det vi så på onsdag var en større fisk som ville ha litt ferre aksjer.
Jeg er nesten sikker på att CE sikter seg inn på 2 plassen etterhvert som USA kommer inn utover kvelden. Gud måtte forby att vi skulle duppe innom 1 plassen i noen minutter/timer
Enig med @h3nk1,
Det verste hevnen du som aksjonær kan ta mot stortradere er å sitte stille. Velge en inngang man er fornøyd med om man tror resultatene blir bra over sikt. Med CE og MYZ i år så er ikke det noe å gruble altfor lenge over. Men da må man tåle litt minus. Sitter du og konstant småtrader for å treffe bunnen kan jeg garantere deg at du for alltid vil balansere mellom tap og fortjeneste. Så klart, ikke vær dum heller om noe skulle krasje totalt for Funcom sin del.
Ser det ikke er nevnt noe særlig , iallefall ikke i dag. Men en potensiell trigger for kursen vil være om ett eller flere meglerhus tar opp dekning på aksjen. Begynner å bli så stor omsetning og oppmerksomhet at de kan snart ikke la vær å gi den noe oppmerksomhet selv
Jepp - noen bør bli første mann ut. Jeg tipper PAS. Om den kommer i morgen, i sommer eller til høsten vet jeg ikke.
Men jeg vet hvor bull den blir.
Knapt noen (Tekinvestor inkludert) har forstått hvor mye CE selger og vil fortsette å selge
Tenker også at det er Pareto som kommer til å være først på ballen her
Her var det liv, Raj Raj! Neida, men moro at det diskuteres heftig og at det blir litt temperatur!
Ikke rart folk blir litt sure og skuffet når en er lasta og alt tilsynelatende går bra, men kursen faller. Da er det mere snålt synes jeg at folk som kommer her og eksklamerer at de har solgt begynner å grine når folk utfordrer dem på dette!!
Mener fortsatt at det er særdeles spesiell risk/reward vurdering å velge å IKKE selge før launch på 22-23, for så å selge etter en launch som etter alle solemerker har gått meget bra på en betydelig lavere kurs…
Men folk kan selvsagt ha sine gode grunner for både kjøp og salg, det er individuelt!
Jeg synes uansett det er utrolig artig å se at Funcom lykkes så bra som de nå gjør! Det er nesten så den finansielle gevinsten blir som en bonus i forhold til å se at gjengen der nå endelig lykkes skikkelig med en STOR tittel!!!
Hello ladies😎 blir spennende i morgen
Veldig greit at noen av oss er synske !!
“A sudden bearish attack caught us off guard”