Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

@h3nk1 med referanse til posten din i CE tråden, hva angår salg utenom konsol.

Om bilder viser antall reviews ved EA lansering til venstre og reviews for full lansering til høyre, hva sier det om antall solgte på PC? Jeg har mine tanker om salg opp mot review, på tross av det ser det ikke så pent ut, mens det på GTS ser bra ut. confused :face_with_raised_eyebrow:

28

Jeg tror reviews først vil ta seg opp om en ukes tid

1 Like

https://steamdb.info/app/560130/
Har vert forran CE på lista ein del, men ligg no bak. Har 19k online, sluppet 8. Mai.

Eg tippar vi er 50-50 nye og gamle spelarar på CE. --> omlag 50% av EA salg på PC, men no til dyrare peng. (PC)

CE EA lå på plass 1 de første dagene, og solgte noe hinsides. De lå antakeligvis mange hestehoder foran nr2 og det reflekteres reviews. Denne gangen ligger det på nr3, bak to spill som har solgt i bøtter og spann, markedet er ok mettet, men de selger fremdeles bra nok til å innta toppen av GTS, men er nok ikke i nærheten av de volumene CE EA launch gjorde.
Salget denne gangen er nok ikke i nærheten av ea launch, men de selger fremdeles bra.

2 Likes

Som gamer selv, har jeg en meget sterk følelse av at de gamerne som er med på early access, uansett type spill, gir mye mye hyppigere reviews enn den jevne gamer gjør ved full release.

Time vill shåov!

2 Likes

Dette kan vi like i disse kaotiske tider :slight_smile:

1 Like

Salgstallene er sterke på Steam i mai. Reviews funker dårlig ved en launch som indikator. Alt vi vet er at flere dager på topp 3-5 betyr veldig mange salg.

Frostpunk solgte vel 250k pluss på få dager med tilsvarende plasseringer.

Takk for gode svar over her.
Merker hvor lett det er å se seg litt blind på GTS isolert og forøvrig også reviews isolert.
Nesten ubrukelige aleine, men sterke sammen.

CE har mange fleire reviews etter salg enn pillars of eternity, btw.

1 Like

Frostpunk melder 250k solgte ila 66 timer, aksjekursen skyter opp, Funcom melder over 1 mill solgte, går ned 10%, just a normal day at the office

6 Likes

Frostpunk hadde vel rundet ca 2750 reviews når de meldte 250k solgte :slight_smile:

2 Likes

Attention!
Bais har brutt ned gjennom hauss og danna golden bullish-hausse cross.

Indikerar brot opp ur fallen ambolt.

23 Likes

Hold sånt til TA-tråden.

:stuck_out_tongue:

3 Likes

Vil du si at sjansen for et @h3nk1 meme angrep med det har økt? Muligens inntreffe allerede i morgen? I så fall vil @lassar video kunne være på trappene i neste uke :grin:

5 Likes

Conflict tilbake :slight_smile:

5 Likes

The Meme is growing strong in you young Padawan :joy:

2 Likes

More servers <3 more money

1 Like

IMG_1553

Har ett tusenkronersspørsmål…klarer de og kjøre ned kursen i morgen og…??? Bør en legge inn kjøp på ca 17,-…??
Noen som har tenkt samme som meg…?

Haha ja nu är de baise mode delux på TI. Försöker fokusera på det enda som ser negativt ut dvs “reviews pågrund av server problem”. Sen att de säljer sp de inte hinner me och att ccu slår itsket dagligen samt bra kritiker trillar in dränker man i bajs…