Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvis Funcom holder seg under 20 kr i morgen, kjøper du da?

• Ja
  • Kanskje
  • Nei

0 stemmegivere

Hvor mye tror du Conan Exiles har solgt fra 8. til 10. mai + konsoll preorders? (Totalt for alle plattformer, så PC, PS4, xbox)

• 25k
  • 50k
  • 75k
  • 100k
  • 150k
  • 200k
  • 250k
  • 300k
  • 350k

0 stemmegivere

1 Like

Hvordan synes du CE har klare seg i går kveld og i dag?
spillertallene har gått fra 28k til nesten 38k
Ce har klatret fra 5-3 plass, har ligget limt på 3 plassen i hele dag. Tror faktisk den kan vippe innom 2 plassen i løpet av natten.
Helgens veldighets arrangement, kommer til å skape masse blest . 60 streamere som skal streame Ce i 48 timer. Hva tror du? Jeg vet hva jeg tror ivertfall.

4 Likes

Funcom-aksjonærer er en saueflokk som lar seg lede der storkapitalen ønsker.

Det blir opp til dem.

Tipper det blir kjørt et par heftige raid for å utløse stop loss på under 19.

Der tror jeg du tar feil, den får vel sluttkurs på 19,98 i morgen tidlig også. Vil koste MYE penger å droppe denne i morgen.

Vent å se.

1 Like

Mutant nr 1 her ift spill som kommer ilpt av 2018 :grinning::grin: Sett av 2,3 millioner

8 Likes

Ja…alt ser ut til og vokse inn i himmelen, men det har det gjort før og i Fun…og kursen blir ræ…kjørt.
Eg tror vi går ned…sitter uten sl og venter på himmelturen som vil komme over helgen…:wink:

Gode spørsmål. I alt dette fokuset på reviews og antall solgte, så har jeg personlig mistet litt fokuset på inntjening. Regner med at du har regnet litt på hvilke inntekter som må til for at Funcoms Q2 skal forsvare 20kr, og hva dette vil måtte tilsvare i salgstall?

1 Like

Jeg synes det ser mye bedre ut i dag enn det gjorde på tirsdag kveld. Tipper lettelsesrally imorgen :slight_smile:

Koster deg ingenting å legge kjøp på 17kr.

Ikke om en har uendelig roll :slight_smile:

Da kan en alltid ha ute garn.

En stabil 3. plass ser mye bedre ut enn 5. plass, det skal være sikkert. Det blir interessant å se rundt midnatt, om USA drar CE opp til #2. :slight_smile:

4 Likes

Det har vært mye tro håp og kjærlighet i Funcom ja. Forskjellen er att nå droppet kursen fordi om virkeligheten var mere enn ok. Etter stengetid på onsdag har ting bare blitt enda bedre. Viss investorene vill slåss mot fasiten så gjerne for meg. det blir en dyr lærepenge isåfall.

2 Likes

Om 1 år fra nå av vil vi sitte og le av denne kursen

Jeg tror MYZ blir en suksess sammen med CE, om 2 år tipper jeg vi er oppe på 5-6 mrd mcap

8 Likes

Hva indikerer en rollout av myyyye servere? Nedsalget i går er stikk i strid med det som tilsynelatende skjer, fantastiske reviews fra de store sidene, massiv økning i ccu på en hverdag, gode listeplasseringer og bra tilbakemeldinger med unntak av blemma de forårsaket ifht servere.

TA leverer drittpakker, skal vi la de kortsiktige får kjøpe billige aksjer på vår bekostning? Jeg trodde det var slik at ett selskap som tilsynelatende tjener bra med penger blir mer verdt, TA skal ha det til det MOTSATTE. Jeg skjønner ikke, men hva vet vel jeg…

3 Likes

Det där vänder snart ska du se. FC kommer bli ett bolag där man inte kommer kunna köra kursen såhär kraftigt framöver. Men förstår att man kör TA i en sån här volatil aktie med så pass bra likviditet. Bara att hänga i. Stay long eller vad skrev Norsk Bulls😅

1 Like

Veldig vanskelig å si med faktorene SWL, CE og MYZ. :stuck_out_tongue:

1 Like

Greia er at de som i utgangspunktet tenker fundament og direkte inntjening /potensiale henger seg med på runddansen til traderne, og derfor å selge seg helt ut fører bare til at de får sin inngang igjen. Hvem pokker tjener på det? Jo, de som solgte ned kursen i fortiden og de som skal inn igjen i fremtiden.

Det er jo ingenting som tilsier en slik nedgang baser på salgstall vi vet om, reviews som postes av større aktører som mmorpg, IGN osv, ccu osv osv. De banker ut servere som halvstekte burgere etter en Hellbillies konsert kl 01.30 om natta…

1 Like

Just presis! Leser Minervini om dagen og hans max 10 prosent tap og beskytt vinsten som det var en del av prinsipalen gjorde at jeg skar tenner av egen oppførsel når jeg ikke levde etter det i går. At det er så mye i pipen gjorde at jeg valgte å gå inn med 10% mer på 19.9 når først skaden var skjedd. Forelska i aksjen er farlige greier :joy:

2 Likes

Det er en grunn til at selskap med veldige resultat og masse penger på konto ikke er billig. Dette forelskelse snakket blir for dumt, haug med penger inn og suksess skal ikke bety nedgang med mindre noen blir lurt.

Hvem lurer hvem her?

2 Likes