Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Du glemte RTS-en som er bekreftet i H1 2019 :sunglasses:

For min del er dette en stigning som jeg er komfortabel med da jeg ser på det som en fin måte å spare på, håper kursen holder seg her til feriepenger og skattepenger kommer inn på konto :sunglasses:

2 Likes

Må si at selv om forventningene var høy til mottakelsen CE ville få der ute så må jo det vi opplever nå være langt over d man kunne forvente.
Stort sett strålende kritikker fra Gaming-medier og en samlet enighet om at ARK og Rust har fått sin overmann. Noe server rusk og bugs men det hører nesten med og det man opplever nå er bagateller i den store sammenhengen.
Men dagens aller beste nyhet er å finne på den oppdaterte aksjonærlisten .
Vårt nye Finske pensjonsfondsom dukket opp der er akkurat de eierene vi vil ønske å se.
Ny kapital som tenker evighet som perspektiv og som aldri bruker 5 øre før de har gjort hjemmeleksen sin er akkurat det Funcom trenger og jeg tror vi kommer til å oppleve mer av.
Resultatet kommer til å bli at mange av de mest aktive på TI og andre forum som egentlig har tatt størst risiko med å være "Early Bird "inn i et uferdig Funcom de kommer til å miste den virklige store avkastningen som kommer når risikoen i selskapet avtar og gjør at evighets kapital kan få mandat til å kjøpe der.

Fortsatt fin sommerkveld.

9 Likes

Vent til du ser grafen jeg skal poste når vi når kveldens høydepunkt på spillertall. Vi startet litt bak EA, men trenden til nå er MYE MYE MYE bedre :smiley:
De som solgte i panikk på 19,50 kan grine :smiley:

17 Likes

“I am sorry, but I cannot recommend this one. I am shocked that Amazon and all the Best Buys in Phoenix AZ are sold out of this very difficult and broken game.” Ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe. Hentet fra PS4 review.

Fler ccu enn ark i dag.

1 Like

Helve… spillertallet økte igjen 43569 :cry: pokker kan det ikke snart gi seg da. Jeg er så forferdelig spent på grafen til Evil. :face_with_monocle:
Edit: pokker nå igjen. :tired_face: 43620
Ny edit: ja særlig… 43798

3 Likes

Evil, Evil, nå ga det seg, kom med grafen. :joy::moneybag:
@Evilfreud

Funcom insider😊

2 Likes

Sjekk innsidetråden

1 Like

2a29we2aaha2

8 Likes

Skrev for noen mnd tilbake at jeg unnet endel som har sittet med papiratap i et år, å komme seg ut godt i pluss på launchypen.

Nå ble det ikke noe typisk launchype med derpå fall, og jeg tror ikke det er noe hast med å komme seg ut heller. Klart den kan duppe nedom en tur på Jebsen/innsideoppsjonssalg (innside kjøp nå hadde vært noe!) eller annet rusk, men tror vi ligger på en fornuftig kurs nå, som vil stige om CE fortsetter å prestere som i dag.

Ju bättre allt ser ut för varje dag, desto mer avvaktande verkar handeln bli… kan någon förklara för mig? :roll_eyes:

@h3nk1 har ju comfirmat att CE är en ark-killer! Leet’s go? :smile:

Vi er vel totalt 40 - 50 mennesker i hele verden som faktisk vet hvor mye penger Funcom tjener om dagen, og hvor godt det trender. Mao. er det både liten kjøpekraft og interesse i markedet. Noe som en(kelte) på topp 20 utnytter kyndig for å tjene litt ekstra.

Samtidig er aksjen en annen i dag enn for 1 år siden - da ville vi vært 40 prosent ned etter launch. Nå går vi stabilt sidelengs -ish, takket være Rui, Robur og svenske småsparere.

Kursen kommer fremover, med tall og etter hvert som markedet våkner :rocket:

4 Likes

Så bra som salget og spillertallene har holdt seg siden launch, er det nesten rart at kursen ikke beveger seg mer. Må være brent-barn-skyr-ilden-syndromet som rår.

2 Likes

Just presis - 99 prosent av de som har vært innom aksjen har tapt penger.

2 Likes

Jo det är väl så, bara att sitta stilla och invänta siffror från Funcom.

Uselt att folk inte har bättre koll tycker jag. Hör väl till allmänbildning :wink:

2 Likes

Samtlige meglerhus og finansaviser i Norge skjønner ingenting av hverken gamingmarkedet eller Funcom. Du må tilgi dem for å ha passerende kromosomfeil :wink:

Pluss: Du kan fortsatt kjøpe billige aksjer!

2 Likes

Haha ja det är väl så tyvärr. Läser dagligen e24/dn/hegnar för att se om någon snappat upp något om framgången men icke. Bedrövligt, inte så konstigt att folk inte känner till aktien (annat än att de förknippar den med tull)

I Sverige finns ju flertalet ställen som fokuserar på just såna bolag, vi har digital.di.se tillexempel men även fz.se och sweclockers.com brukar vara snabba på att uppdatera om spelbolagens framgång.

1 Like
5 Likes