Ser ut att folk tittar blind på vad andra gör… Lycka till vidare… behövs nya ägare
Et godt begrunnet salg og jeg er ikke så langt unna å gjøre nøyaktig samme vurdering. Jeg er ca 60% inne nå. Jeg tenker dog at 1. plassen på playstation store i USA vil gi Conan Exiles bra med ekstrareklame. I tillegg, så er jeg ikke så sikker på om google trenden er ned.
Det vanlige fallet fra søndag til laveste i uka er gjerne 30-50%. Laveste dagen i uka er tirsdag, onsdag eller torsdag.
Dette er trenden for søkeordene: Conan Exiles
Jeg er med deg til Dovre faller!
Hei. Takk for ærligheten. Hvilket tidsperspektiv ser dere på disse trendene i? Sånn isolert sett så synes jeg personlig at dette er en av de mest positive indikatorene ved launch, om vi sammenligner oss med de rundt. (Frostpunk med 250k på tre dager osv). Flater ut Da er jeg mye mer skeptisk på faktorer som reviews etc. Men det er min mening. POE og FP ser også ut til å flate ut tidligere enn CE, men opprettholder greie GTS-plasseringer enda. Men det er bare min mening.
Synd å være ute når mld om 2 mill kommer…
Nedsiden er strengt talt ikke-eksisterende nå. Men skjønner jo at folk gevinstsikrer. Men å selge hele beholdningen? Det forstår jeg oppriktig talt ikke.
Alle piler peker riktig vei. Risikoen er borte. Selskapet og spillet overleverer.
Funcom 2.0 er for solid til å få samme kursutvikling som i 2017 post-launch.
Ja, vet du får mer up2date med 7 dagers og mindre. Men hva tenker du om launchpeaken kontra Frostpunk som tross alt solgte 250k på rappen?
At Frostpunk ikke hadde solgt 900k før launch, hvor en andel av de 800k inaktive spillere sjekker om spillet er noe interessant nå. Som serverlasten tyder på.
Det store spørsmålet nå blir om CE klarer å holde seg på topp 10 listen på Steam fremover. Hvis CE faller litt utenfor “top 10” frykter jeg at kursen vil gå nedover.
Men jeg skal ikke skrive så mye her lenger nå når jeg er ute av aksjen, da jeg på en måte er “inhabil”. Jeg har troen på Funcom som selskap på mellomlang sikt men jeg frykter en “reprise” av CE EA på kort sikt.
Haha sjukt
Satt precis och gjorde nästan exakt samma sak som du och drog samma slutsats men du hann före.
Jeg jugde litt. Sitter med 120k long
Du er ikke noe mer inhabil enn de som sitter i aksjen. Men ja, skjønner godt hvorfor du ikke ønsker å skrive så mye. Fort at folk drar “har du solgt”-kortet.
Men basera försäljning på att CE tappade en plats och kommer att tappa värdet pga av det är löjligt… tycker jag… PS4 bli mycket större än vi tror… och på grund av att andra sålde sig ut…
Bättre skriva bara jag är ute…
Hvorfor er ikke kursen 25-30 kroner nå tror dere?
Kommer förr eller lite senare…
Fordi det det ikke er nok kjøpsinteresse, og markedet tracker ikke salgstall og trender som maks 40-50 stykker totalt i vårt lille økosystem gjør. Når det blir enda tydeligere hva som skjer følger kursen etter. Hvem bryr seg om det tar 1 eller 4 uker til.
Du ser jo at det begynner å røre på seg når CE legger seg som mestselgende spill på PS4. Det våkner så smått, men det tar tid.
Og hvem mener det er en reell nedside under 20 kroner fundamentalt i Funcom nå? Ingen.
Et finsk pensjonsfond har kjøpt seg inn på disse nivåene
Da vet du caset kommer.
Mangler overaskende positiv nyhet som sist den gikk. Kommer ved melding. Alle vet jo at spillet kom ut nå… men bekreftet salg overaskelsen har ingen tatt inn over seg kommer. Nå man skal ha is i magen
No offense, men det virker som om folk er svært opptatt av kursen i det kortsiktige bildet. Hvis ikke hadde det ikke vært så mye negativ oppmerksomhet rettet mot TA-tråden…
Jeg er ikke uenig med deg, selv om jeg ikke ser helt den store negative trenden enda. Men som du sier, det er nå fremover det må leveres skal både kurs og firma ta det neste steget. Please do, det er minst like verdifullt å få innspill fra den siden også. Jeg avventer selv også, i påvente av en klar trend i den ene eller andre retningen. Men i motsetning til deg så har jeg endret fra neutral til neutral + de siste dagene