Jeg er enig i logikken, men når G-Portal ikke hadde servere å leie ut til betalende kunder, så var nok problemet at antall spillere hos G-portal totalt sett ble for høyt. Sist release, så tenker jeg de hadde flere som fikset egne servere ettersom ping perfect kollapset fullstendig. De brukte disse tallene til å estimere hvor mange servere G-Portal kom til å trenge, men bommet fullstendig.
Jeg sa ikke jeg ikke ville høre meninger som ikke stemte med mine egne, JEG SA:
“Er det så veldig rart egentlig at vi som er igjen IKKE vil diskutere SÅ MYE rundt det, når vi ikke tror på det .” IKKE SÅ MYE".
Jeg skrev det for å poengtere at det IKKE VAR SÅ RART at man ikke var så interessert i det. Man kan vel forstå det, uten å måtte si at “Enkelte vil ikke høre meniger som ikke stemmer med sin egen”. Men selvfølgelig må man(du) dra det dit hen. Tenk litt lengre enn dine inngrodde standard-svar Berntsen(!)
God natt!
Æsj. Fikk tommel ned og “big disappointment” fra denne YouTube-kanalen. Men han har gode poenger.
Sjekk Dark Soulds reviewet hans for å se det i sammeheng
Deuteros, dette taales greit.
Det er tydelig at det er forskjellige meninger ute og gaar hva folk oppfatter skal vaere inkludert i et spill som CE. Vi ser at combat faar en del tyn, ogsaa fra denne mannen, men det finnes andre som har totalt forskjellige meninger om den saken.
All den tid det er forskjellige meninger om hva combat boer bestaa av, altsaa at noen oensker en avansert form mens andre oensker et relativt enkelt system, vektlegger jeg faktisk mer hans kritikk av AI. Haaper at Funcom fortsetter aa forbedre denne, og mye tyder paa at det er et prioritert omraade i saa maate.
Det passer godt inn i mitt “hjerte” (og forsaavidt ogsaa inline med hva andre sier) aa hoere ham snakke om hvor vakkert spillet er.
Han sier tross alt at alt er PERFEKT med unntak av combat og AI og at som PVE funker det derfor ikke, men som PVP er det OK.
(Og om jeg forstaar ham rett saa er det PVE som er hans hjerte naermest).
Jeg gir “tumbs up” jeg - dette taaler baade vi og Funcom!
WOW Christian - nei, ikke som i WoW…eller vent naa litt…
Hahahaha:joy: - her sitter man paa naaleputer og er ekstremt fokusert paa hva som sies om CE.
Jeeeesez som dette trippel AAA spillet faar gjennomgaa. (CE kom jo ut med Mg+, dette oppfatter jeg som Ng- )
Anbefaler alle som har tid til det aa faktisk se igjennom begge videoene og vurdere selv.
Faktisk god underholdning!
Takker for den Christian!
( @Irathi ga link til CE video, @Deuteros kommenterte forut for @Christian sin link til “Dark Souls 3” anmeldelsen)
Så, skal vi ned i dag? Eller…?
Hvorfor skulle vi ned?
Nei, kan ikke skjønne hvorfor det. Fremdeles #1 PS4 US. Topp 10 på steam +++
Det er 3 dager med fri.
Så noen vil nok ut idag.
Så spørs det om flere vil inn en ut.
Tror rødt idag selv.
GL
Om noen vil ut idag har de planlagt dårlig. Men som du sier, gribbene og haukene vet jo dette. Så det blir nok større sjangs for motak enn at folk aktivt går inn for å handle.
Har stor tru på at vi når ATH på antall spillere ingame på Steam i helga. Å så er jeg utrolig spent på om det kommer en mld snart på hvordan salget har gått på PS4.
Jeg tror mange er spent på om vi klarer det. Spørsmålet er om det kommer patch eller ikke. Håper det kommer en idag, for da er vi klare til lørdag og søndag.
Tendensen er vel at folk som er kortsigtet sælger ud hertil formiddag og køber igen i eftermiddag. De magelige sidder og venter og de forskrækkede taber penge… Jeg har valgt den magelige position og synes at kunne se en god fremgang på sigt. Den ender nok neutral i dag
Så lenge funcom ikke kommer med tall, bruker man de tallene man har og Listeplassering/reviews er en av dem.
Ingame spillertall er en annen.
180k aksjer omsatt første minutt, opp 36øre…
400k første 13 minutter, opp 76 øre <3
Har tekinvestor missat att det kom ut en artikel på DI.se där Carl Armfelt tror på 100% uppsida? (Robur Ny Teknik)
”Med de höga värderingar som nu råder tipsar han om ett mindre känt bolag: Oslo-noterade Funcom.”
””Det som är så spännande med dem är att de är enda bolaget i Norden som har kopierat Paradox och THQ:s modeller, och för första gången på många år börjar de göra vinst. Om det är så att Paradox och THQ är väldigt högt värderade kan man faktiskt investera i Funcom som har halva värderingen”, säger Carl Armfelt.”
Jag nämner det igen. 100% upp från här!
Den där når ut till jäkligt många!!
Ser min enkle teori om at jo mer FUNCOM stiger jo mindre aktivitet blir det på TI og andre forum.
Veldig bra at folk har hatt gevinst ikke så bra at man selger når investorer som ikke liker risiko begynner å regne på caset og ta posisjoner, det er stort sett da den virkelige oppturen starter.