Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

I see what you did there

2 Likes

Costas famous last words?

3 Likes

Dette er normalt ja, dog noen forbrukere bruker å bli veldig indignert når en lanserer DLC før launch, min personlige mening er det skulle bare mangle at en tar betalt for tjenestene og produktene du leverer - men så er det kanskje lettere å rette sinne mot å betale "mer"når en vet at spillselskap, i alle fall de som er fremgangsrike, har fantastisk inntjening …

Kommenterer at det renner inn svenske aksjonærer i selskapet. Og at det er positivt så klart og et godt tegn.

1 Like

Ja. Ser bra ut.

Men å si noe vettugt om kursen i morgen er værre en å vinne i JokerNord.

1 Like

Snart CE i Japan :smiley: och #1 på PS4 så klart :slight_smile:

1 Like

DLC i juni?? Det er bare dager til juni. Tror det går opp jeg.

6 Likes

Kommer an på hvilken form DLCen tar, men om jeg som gamer hadde brukt 400,- på et spill med lansering i mai, ville jeg reagert om DLC med annet enn rent estetisk innhold kom måneden etter.

Men for all del, om det er dette som maksimerer profitt er det jo en god ting!

DLC når de faller ut av topp 10 på steam = selge flere spill til full pris pga økt oppmerksomhet og promotering på Steam. Heller gi rabatt senere…Når nødvendig for å få Steampublisitet.

2 Likes

Ut fra denne rapporten så ser det ut til at alle pilene peker oppover :star_struck: Allikavel sitter eg med en litt uggen magefølelse om at vi får ett fall på 5%+ fordi tydligvis var forventningene om god rapport allerede priset inn :thinking: :sob:

2 Likes

Helt normalt i dagens marked. Kan også lansere DLC samtidig som de kjører rabatt på hovedspillet.

Mange har hatt urealistiske forventninger virker det som. 400.000 på bare 2 uker er drit bra! Med alt annet tatt i betraktning så er selskapets framtid uber sterkt! :sunglasses::star_struck:

5 Likes

Selg SELG!! i morgen jenter og gutter. Skal i så fall love dere at jeg skal ta bra imot :wink: :muscle:

20 Likes

Hysj, du er ikke den eneste med tråler imorgen ;D

Håper på blodig start, skremme alle opp av senga :smiley:

6 Likes

Jeg sitter på kjøp :muscle:

Selg selg selg.

Selger ikke om det går hardt ned, men selger muligens litt om det går hardt opp. Vi nærmer oss målet jeg hadde for min investering iallefall.

Men så ville jeg jo inn før MYZ igjen da og nå virker jo det relativt nærme så jeg blir litt vinglepetter…

2 Likes

DN hyper: "Samtidig annonserte selskapet at de har solgt 1,4 millioner av sitt “Conan Exiles” siden lanseringen 8. mai i år. " :joy::joy:

10 Likes

I morgon är det löning för många svenskar och det är väldigt positiva tongångar på twitter. Många som fått upp ögonen för denna turnaround och jag tror ingen bryr sig speciellt mycket om det sålt 400k eller 700k sedan launch utan det är framtiden som ser riktigt bra ut :slight_smile:


https://twitter.com/VJagaren/status/999724434834493440


https://twitter.com/TGodTrader/status/999719161013121026

Osv…

25 Likes

20 000 solgte spill per dag med de listeplasseringene gir jo en god pekepinn for videre salgstracking.

5 Likes

Over 500000 rett over helgen :smile:

8 Likes