Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

OK da er den “hemmeligheten” mer eller mindre ryddet unna vei.

Mutant Chronicle there is…

Dette vil utgjøre en særlig god ramme rundt et slikt prosjekt. Har absolutt alt.

Det er faktisk ikke feil å forsøke å kopiere eksisterende suksesser (Pugb) om du kan bringe originalitet inn i konseptet.

2 Likes

Avanza eiere økte med 86 stk i går. Fra 1892 til 1978.

Helt ok artikkel fra Hegnar

2 Likes

Solomon Kane :gun::grinning:

Blir vel litt knall og fall på åpningen, dagens tips for en trade er vel Funcom kjøp på åpning og ta gevinsten på traden etter lunsj

1 Like

De klarer å vinkle det negativt i overskriften hver gang :roll_eyes:

1 Like

Robot artikkel, De ser alltid sånn ut.

3 Likes

Aksjen er holdt så mye nede nå fra før at den går nok ikke så mye ned. Jeg solgte en del i går som skal inn i så fall :hugs:

Pipelinen ser forresten helt formidabel ut og svenskene kommer nok sterkt inn igjen i dag, særlig visst nedgang, ME TOO :v:

Overskriften som en klikker inn på er faktisk helt ok, synes dette er bra av Hegnar jeg:

3 Likes

https://www.avanza.se/placera/telegram/2018/05/25/funcom-conan-exiles-salt-over-400-000-ex-sedan-lansering-8-maj.html

2 Likes

Da ser det ut som de har endret litt på robot artikkel og overskrift.

Hva om det er fisalgo som også er Hegnar sin skribent? :thinking::thinking: @h3nk1

3 Likes

Ser ut som åpninga blir av det tåpelige slaget

Jævla DNB. RT?

24.00

La ut snøret litt sent, fikk 2500 av de 7500 jeg ville ha ;(

1 Like

snudde fort gitt…

Hater DNB

Hvorfor bruker du DNB til å handle aksjer??? :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan bli trångt i dörren det här; både de som sålde igår och de som vill in idag skall köpa.

Tror potentiell stockholms-notering har gjort att svenskarna akkumulerar mer innan den kommer så långt. Ligger väl lite i fatet att aktien (troligtvis) blir en del dyrare då… Och framförallt mer tillgänglig :slight_smile:

2 Likes