Dumt spm. Er det petroglyph som er north carolina selskapet?
Nei, Petroglyph er et eksternt studio som er leid inn for å lage spillet.
Så ergo er det 4 spill som er på vei fra nå og frem til utgangen av 2019?
MYZ, conan ala Oslo studio, conan ala north carolina studio + petroglyph
Nei
Oslo - COnan
Myz
North Carolina = ukjent IP
Petroglyph = Conan
Ok men likevel 4 spill. Det var det jeg mente
Det er korrekt. Men Oslo spillet er jo utsatt.
Ja utsatt til ut året?
Artikkelen til pressfire er dårlig skrevet
For de skriver 4 spill, så 3 conan spill, så 3 spill men 2 conan spill.
Jeg vil tro at spillet fra Oslo kommer i 2020. Men det er jo usikkert hvorvidt de vil bruke Early Access igjen - det er ikke umulig slik jeg ser det. Det kommer nok veldig an på hva slags type spill det er.
Vel uansett. 3 spill i pipen de neste 18mnd er jo ikke å kimse av. Blir endel hypes
Det har utsatt oppstart til H2 tror jeg, men ikke sagt noe om releasedato. Dette er andre eller tredje gangen det blir skjøvet på. Så lenge CE gjør det bra, så vil det bli skjøvet på. Faktisk var det ett av tegnene jeg så etter for å se hva Funcom syntes om releasen.
Overrasker meg hvis vi ikke ender dagen langt over 25. Nå har vel snart de som ikke har kalkulator solgt, da kan logikken snart melde seg.
AVA ligger på plus idag också (85t just nu)… många svenskar som köper varje dag…
Ser jo nesten ut som vi avslutter med blåe tall før helga🤔
Er ca 1 krone opp pr. aksje på det jeg fyllte på i dag😁
Heia Funcom 2.0 og heia !
Hva er status på svenske handler i dag?
Ser ut som att Avanza åtminstone nettoköp 80k aktier men jag vet inte hur det är hos andra mäklare.
E24 har styrt kursen opp og ned på egenhånd i dag med overskriftene sine
Jeg liker når kursen går ned, det betyr bare at man kan få muligheten til å kjøpe seg mer inn i et flott selskap, for fremtiden er det også fint om aksjonærbasen får noe utskifting, fra småsparer til større fond eller mer langsiktige investorer. Da slipper en å få disse massive svingningene. Personlig ser jeg gjerne at kursen ligger her en stund til, mens selskapet bygger opp en større kontantbeholdning og større kontantstrømmer. Drømme scenario for meg er en kurs på omkring hvor vi ligger i dag slik at jeg får kjøpt mer aksjer til en hyggelig pris når jeg har mer kapital for hånden. Om selskapets runway og fremtidige utviklingskostnader ikke øker unødvendig, samt at en får lansert relativt gode IP-er, vil dette bli en suksess på sikt - og da er det ingenting som er bedre enn å få anskaffet flere aksjer mens resten av markedet sover eller satser på en overpriset energisektor.
Jeg blir irritert når jeg ser på ordreboka/handelen, og selv om jeg ikke har igjen mer enn 20% aksjer så blir jeg like irritert. Det herjes bra