Men 400.000 er heller ikke noe å kimse av etter 3 uker heller
Da var nedgangen over for denne gang regner jeg med
Stora blocken för att skrämmas… flyttar bara upp
Rt?
20.98
21.26, det svinger
Detta telegrammet “missade” avanza att kabla ut i portalen…
Svenskene gidder ikke sitte å se på dette tullet her, de kjøper og hjelper kursen dit den fortjener. At noen feite sluggere selger litt drar kursen litt ned og det er greit, men den kommer sterkt tilbake.
Fremtiden er lys, de tjener masse penger. Hvorfor skal man ikke kjøpe når kursen da korrigerer hardt ned? Hvis selskapet kan prises til 40,- pr aksje om 2 år, så betyr intradag støy og gevinstsikring lite, da er det muligheter å gjøre gode kjøp nå.
Svenskene øker, og de har tilsynelatende enten god peil eller vurderer Funcom for høyt.
Det samme tullet får også (flere av) svenskene til å kaste inn håndkleet. Det er mildt sagt dårlig stemning på svenske investorfora i møte med dette køddet i papiret.
Svenska investerare i gaming aktier är mer härdade de vet det kan gå ± 20% om dagen.
På sikt vil det være umulig å holde igjen kursen over tid, men det vil være store svingninger.
Hvis Funcom fortsetter å levere vil den bli dekket og da blir det andre boller. Nå har mange vært tålmodige i flere år, og det har alltid vært turbulent. Jeg kjøper iallefall nå og kan sitte i ett år til eller mer om jeg må.
Det er ingenting pr i dag som har endret det positive som skjer i Funcom, derfor er det ingen grunn til at kursen skal mye ned basert på inntjening og verdering av selskapet. Leverer de gode resultater på små og større prosjekter blir kassen større. De som har satt seg inn i selskapet ser dette.
gott mos, funcom är hett i sverige, öka på AVA/NON samt nytt svenskt SWB konto på top 20.
Kommer de ut med en rapport efter mötet alltså? Man får inte strömmat presentationerna direkt?
Der fikk jeg 1000 aksjer til på 20.54
Bare jeg som handler nå?
Skal ha litt, men er ikke helt sikker på til hvilken kurs
Jeg har ikke peiling på hva bunnen er, det finnes ingen logikk på det.
Derfor har jeg kjøp på intervall 40-50 øre ned. Jeg klarer maks kjøp ned til 19 kroner ca med denne strategien, noe under dette blir jeg overrasket om den går?!
NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING
Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension, organization number 516401-6775,
(“Avanza Pension”) has on May 28th 2018 increased its shareholding in Funcom
N.V. Avanza Pension has on May 28th 2018 acquired 223 459 shares in Funcom N.V.
(ISIN: NL0012756266).The shareholding in Funcom N.V. has increased to 3 777 697 shares which
corresponds to 5,04 % of the total amount of shares and voting rights in Funcom
N.V.Avanza Pension is fully owned by the mother company Avanza Bank Holding AB
(publ), organization number 556274-8458. The address to Avanza Bank Holding AB
(publ) is Box 1399, 111 93 Stockholm, Sweden. The address to Avanza Pension is
Box 13129, 103 03 Stockholm, Sweden.It is underlying insurance clients to Avanza Pension who have acquired the
shares. This disclosure notification will also be sent the issuer.Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=452392
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180529.OBI.20180529S36
Har disse peiling på hva de gjør? #kattaisekken