Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Avanza Pension = Privatpersoner som har aktierna i kapitalförsäkring hos Avanza

2 Likes

Dagens handel:

Var ligger vår största marknad för Conan Exiles?! Jo i US. Blir fin valuta effekt i Q2 !

5 Likes

Kjøpte 2 aksjer i Fun nå jeg… Ser det er flere som tenker på samme måte :slight_smile:

6 Likes

Lurer på om jeg skal ta 2 aksjer selv, virker som det er det folk går for i dag :thinking:

3 Likes

Sky is the limit #2 :sunglasses: :star_struck:

True, men det ble kjøpt noen veldig store poster i går uansett.

Noen som vil forklare for meg?

De har 3.77 mill aksjer, hadde 3.5 et eller annet fra før.

De vistes ikke på aksjonærlisten datert 28.05

Vil det si at de egentlig har kjøpt 3.77 mill aksjer i den perioden aksjonærlisten “henger etter”. Men de trengte først å melde når de passerte 5% og da meldte de summen de har kjøpt siste handledag?

2ftw

:muscle::joy:

8 Likes

Det er idag omsetninga er normal. Blir nok slik fremover…

Det er når omsetninga er stor dere skal reagere. Men da er vel alle opptatt med å opplyse at alt er flott og aksjen skal til himmels på enorm “interesse”.

1 Like

Måtte ha 2 til… så kom det jo en hel gjeng… :open_mouth:

image

3 Likes

Köper svenskarna upp bolaget nu ?!

2 Likes

Oppkjøp med 2 aksjer om gangen. Tar litt tid men.

1 Like

Er det ikke slik at det er flaggegrense på 5,10% osv? Er vel det som har skjedd med Avanza og co

Det finnes flaggegrenser ja, derfor flagget Avanza

yay1

1 Like

Lånte denne fra innsider forumet.

image

2 Likes

Han fra hegnar? Ikke som jeg er klar over. Men jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvem han egentlig er, var en som drev på i SAS på omtrent samme måte i 2012/2013.

Har jo fått med meg “hintene” så langt, særlig fra gårsdagens runde, men jeg ser liten vits i å ta stilling til sånt. Pluss at da har dere noe å bruke tiden til annet enn å angripe folk som selger i det minste.

:heart: de nye aksjonærene :sweden:

9 Likes

4 Likes