Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Har jeg sagt det? Jeg refererte kun til de 3-4 som reagerte kraftig da jeg sa i går at det var veldig unødvendig å sitte og drite ut folk som ikke er superbull 24/7.

Kan også si jeg har sett flere etterlyse de eldre medlemmene som var ganske flinke med aksjer. Når man ser på sånt, er det rart de ikke gidder?

Ingen gjør dette.

Ja, det har du:

Ingen angriper de som selger. Ingen angriper deg, men lurer på hva du rører om.

Og når det i tillegg viser seg at du er tilbake med nytt brukernavn for å kjøre offer-korstoget ditt blir det hele litt stusselig. Du beskriver en virkelighet som ikke eksisterer.

Da synker terskelen for at du for første gang får en dedikert meme :slight_smile:

1 Like

De sitatene sier jo ingenting i nærheten av det du sa over. Offer og korstog? Hva er dette egentlig?

Hahaha, jeg gir meg ende over.

@pdx fjern gjerne alt sammen :joy:

2 Likes

Skal vi snakke litt om Funcom eller? :smile:

7 Likes

SELG

1 Like

Jeg er virkelig forvirret nå, jeg forstår ikke halvparten av hva som foregår. Jeg skjønner at det fiskes etter en krangel men jeg er ikke interessert i sånt. Om admin synes dette opplegget er ok så er nå greit, men ikke dra inn andre som ikke har lyst til å være med på dette.

Liker godt volumet og volatiliteten i disse dager jeg. Aldri tradet månedslønner lettere jeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hektar, det går fint. Du er ikke den første som savner TI så mye at du lager ny bruker.

:wink:
La oss heller prate Funcom så kan du føle deg støtt en annen plass.

3 Likes

Igjen, jeg vil ikke være med på noen krangel. Nei, jeg er ikke Hektar. Nei, jeg er ikke støtt, jeg er ikke krenket, jeg er ikke trist, jeg er ikke furten.

Alt jeg sa var at det var ikke nødvendig å drite ut folk fordi de ikke er superbull 24/7. Beklager om dere ble støtt og krenket av dette.

Ingen grunn til å gå over dammen for de dimensjonene der. Bare å vente på neste bryllup i Trøndelag med selvhøytidelige oppblåste egoer og gjøre seg tilgjengelig når den grandiose dundra roper : “No vil æ ha kar”.

Alternativt: spring det du er god for. Redde seg den som kan…

2 Likes

bilde

8 Likes

Hektar med sine 2-3 tillegsnick og Bagger med sine 2-3 tillegsnick er vel alt som er igjen på HO tror jeg. Forstår at Hektar har lastet på topp så nå er det plutselig ingen som baiser på HO.

Ellers så synes jeg 20-21 tar godt imot og listeplasseringene har stabilisert seg på et nivå som betyr fortsatt høy pengestrøm inn i FUN.

3 Likes

Dette utartet seg jo virkelig hyggelig. Jeg vet ikke hva som har skjedd med dere og Hektar og hvorfor alle som motsier dere er Hektar. Men samme kan det være, man får bruke vettet og holde seg utenfor.

Etter det jeg har sett av Hektar på hegnar så hadde han gjerne tatt en krangel med hver og en av dere etter tur.

1 Like

Kan dere ikke opprette en egen tråd for kranglingen deres i stedet for å spamme Funcom-tråden? Er veldig lite interessant for alle oss andre.

13 Likes

Sjekk ut innsidetråden, så skjønner du hvorfor. Der er det heller ingen krangling.

1 Like

Drevet å sjekket hele dagen. Avanza pension er enkeltinvestorer som sitter bak kontoer tilsvarende Nordnet Zero. Slik vi trodde.

3 Likes

Men er det ikke litt rart de måtte melde da?

1 Like

Nei for juridisk er det Avanza som eier. på samme måte som det er Nordnet som eier alle aksjene som står på Zero.

1 Like

ja, det vet jeg, men har aldri sett feks. Nordnet melde noen gang.
Men godt mulig det er smånyanser i avtalene som sørger for det. (mellom kontoene)

1 Like