Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kan nesten garantere deg at det ikker er 5000 kopier pr dag på steam nå.

PS4 er nok rundt 5k kanskje mer. Men ikke PC. Jeg tror ikke man får volum å snakke om på pc før Sommersalget ( ja jeg er litt negaitv men jeg tror mange drømmer litt mye).

4 Likes

Hehehe… :wink:

Hæ, det kan du absolutt ikke garantere?

Vi ligger stabilt på ~100 nye reviews om dagen, selv med en så liten multippel som 50 salg per review betyr det 5000. Selv vår forsiktige venn @Christian er enig dette :slight_smile:

Samme mann kan vel også fortelle at det er snakk om vesentlig mer enn 5000 per dag solgt på PS4 når man ligger på #1 plass i USA (mulig listen ikke er helt oppdatert), #1 i Tyskland (oppdatert) og #1 en bråte andre steder.

Holder seg jevnt, høyt og bedre enn jeg så for meg. Greit å være negativ, men at det selger ~5000 daglig på Steam og mer enn det daglig på konsoll kan vi unnskyld meg fastslå med svært høy sikkerhet.

6 Likes

BANG! der forsvant de sperrene :sunglasses:

Fikk plukket litt på morgenkvisten. Mangler 30 k aksjer om det kommer en dipp til.
Atle kan du få den ned i 19? :wink:

:wink:

1 Like

Er neppe langt unna 5K om dagen på Steam, reviews har snittet rundt 80 per dag i det siste.

US PS4-listen er ikke muligens ikke oppdatert, Henk, den ER ikke oppdatert.

Den ligger nærmere 100 i snitt (må inkludere reviews som kommer fra dem som kjøper Steamkeys på 3.parter) - Steamspy gjør dette.

Ok, sist jeg var innom Discord var ikke svenskene helt sikre. Håper den oppdateres i dag.

1 Like

https://www.redeye.se/live/gaming-day-18

starter nå

2 Likes

Har tracket listen, ikke oppdatert siden fredag :slight_smile:

Fy flate jeg gleder meg til slippet av MYZ! Jeg tror jammen meg det kan bli større halloi når de kommer ut enn når ce ble sluppet 8 mai :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Er vel nede i 70-80 de siste dagene.

PS4 ble plutselig litt vanskelig å følge med på reviews for, antall reviews i USA gikk fra 800+ til 500+, aner ikke hva det var for noe…

1 Like

Viser da 800+? :stuck_out_tongue:

Ser att Stian har hoppat inistället för Rui (som stod på listan senast igår)

1 Like

Jeg postet jo inn statistikken :joy:

Siste uke:

• Onsdag 23. mai: 131
  • Torsdag 24. mai: 99
  • Fredag 25. mai: 78
  • Lørdag 26. mai: 101
  • Søndag 27. mai: 106
  • Mandag 28. mai: 97
  • Tirsdag 29. mai: 98

Snitt siste uke: 101, 5

Det selges mer enn 5000 dagen på Steam - ferdig snakka (@Evilfreud).

4 Likes

Märkligt, står 853 hos mig också… skulle anta att det stämmer:

Nå står det 853 her også… Rare greier :slight_smile:

2 Likes

Säkert nån bug i PSS, är ju betryggande att vi ser samma nu i alla fall :wink:

pretty soon going too launch MYZ sa Stian…

1 Like

Rapporten sa:
On track for 2H18 launch on PC, Xbox, and PS4

1 Like