https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0012756266 Der var den ja…
Ikke store shorten da, men spenstig tidspunkt.
Lykke til med den
Den kan øke den.
Klart den kan, eller dekkes inn. Må jo bare ta utgangspunkt i hva man ser pt.
Yes, der kom den. Og en ting har jeg lovet meg selv er å ikke kjøpe Funcom aksjer igjen så lenge shorterne holder på…
Vi snakkes når shorterne er ute…
Er ute jeg og nå…
Hehe, precis orkade över gränsen, inte samma aktör som sist dock?
EN short är redan shortad
Ikke overrasket over den lille shorten gitt handelen og den aggressive algoritmen. Dette er jo helt harmløst og egentlig positivt. Fordi den lykkes jo åpenbart ikke.
Seriöst att folk gå på denna ren skrämsel, blankare, asp eller andra hjärn spöken de försöker skapa…
lykke til de med den!! Jeg dobblet nettopp størrelsen på bunn-tråleren min!
Att folk tänker inte själv… sälj ni som vill vara ute…
Ja det är så uppenbart att man lånar precis för att nå över gränsen för att rapotera, sen går man in PÅ TI och skrämmer upp folk. Tur att svenskarna inte känner till dessa gammla spöken
Motodene de brukte var brutale der alle triks i boka var lov. Drepte all positivitet i lang tid. Selge litt aksjer på slutten av dagen var obligatorisk virket det som. Alt for å få ned kursen.
Ni gör som dom vill… Robur och andra tänker annorlunda… vem litar ni på? Nu ska ni klaga på på shortena om det blir minus…
Nu är det inte 1 år till nästa stor trigger som sist så algon får ju jobba på i turbo.
Bästa kvartalet ventas… MYZ och andra triggers på g… och folk kommer med sånt nyhet… vem bryr sig? Deras problem när man lägger short på fel aktier den här gången
Unnskyld meg til de som selger seg ut pga. dette, men for alt vi vet er den allerede lukket eller i ferd med å lukkes
Fordi den funket åpenbart ikke.
Ser også at vi avslutter dagen med et passende lite short-rally. Ikke så rart når vi vet hvordan det gikk med alle som shortet svenske spillselskaper det siste året.
Oppsummert har da kursen holdt seg - og stiger igjen - til tross for 1567445 nordmenn som selger fordi de tror de kommer billigere inn før Q2 (noe jeg har skrevet om ovenfor hvorfor jeg tror slår helt feil) og en short.
Nei, bare å nyte sola
Hver eneste dag kommer det nye shorter og forsvinner shorter fra OSE. Dette er ingenting. Short = Garantert tilbakekjøp av volum. Noen lykkes, andre går rett vest.
Første som slår meg er at det er et merkelig tidspunkt med alt som ligger foran og momentet i aksjen, vil tro de handler fra historie nå. Hvis man ikke bare gir opp som forrige gang er dette bare bra. Ikke lange tiden før de må tilbake uansett