Det som er moro å tenke på er at hvis feks første plassen tidligere har solgt 10000 som eksempel på Ps4 1.plass, så selger det nå enten det eller alt over.
Referanser til nevnte demo av MYZ finnes litt senere i tråden.
(Jeg sliter med aa finne tilbake til Tweeten som nevnte dette.
Tweeten nevnte at en fullversjon av MYZ ville bli tigjengelig paa E3 i midten av Juni.)
Det e Myz kommer på E3 er en teori vi har hatt her en lengre periode siden vi fant ut at Funcom skulle på E3.
Men senest på Q1 presentasjonen så ville ikke rui bekrefte om dem skulle der eller hva dem evt skulle vise der. Når vi nå ser at funcom kun skal ha et lite møterom, kan det tyde på at det ikke blir så mye morro. Dvs er jo bare å stalke ErlingE på twitter å håpe at han sier noe. Han bør vel twittre en meeeting schedule om det er det dem skal. Et annet alternativ er jo at de skal møte potensielle publishing partnere.
Jeg skal edite innleggene mine slik at det gaar frem at jeg ikke kan dokumentere paastanden. Er absolutt ikke interessert i aa spre uriktigheter. Saa faar jeg heller re-eidite om jeg finner tilbake til Tweeten (eller om noen andre kanskje finner den)
Jeg var mest interresert om du hadde funnet en kilde fordi vi har jaget bekreftelse på først om de skulle der og så hva de skal gjøre der. Heldigvis bare 12 dager igjen til vi har fasitt
Regner med at det kommer demoversjon siden dette står i Q1 rapport og presentasjon om MYZ:
E3 is next major marketing beat, first ever hands-on demo to share it with press
hvor står dette?
Kan du dele link? siden vi prøver å finne den.
Coming activities:
• E3 is next major marketing beat, first ever hands-on demo to share it with press
• Further PR and marketing activities will be executed leading up to launch
• On track for 2H18 launch on PC, Xbox, and PS4
fant
Rui nämnde det också under Q&A efter kvartalspresentationen (om jag inte minns fel)
Takker og bukker, baade for dette innlegget og senere link referanse.
Da er det i allefall bekreftet at jeg ikke bare har droemt dette og at jeg derfor ikke (noedvendigvis) er et tilfelle for psykiatrien.
Ser likevel at minordlegging om at det er en fullversjon muligens gaar litt ut over hva som skal presenteres.
Du hadde helt rett, bomma bare litt på hvor du hadde sett det. Overraskende at flere ikke har sett det inkludert megselv. Da blir det pressefest i rommet til funcom iallefall.
Vi vet ting så er så bra at vi har vanskelig for å tro det. Ikke verre en det.
Blir alltid så stille når alle har solgt seg ut. Kan noen starte en poll for å sjekke hvor mange som har solgt?
Tror relativt många sitter kvar…
Jeg har solgt. 5,3% (for å betale restskatt). Blir ikke mer, gjerne med unntak av en trade, 10-20%.
Men en poll hadde vært fint.
Tror mange har vektet ned. Men fortsatt sitter godt inne
Jeg har aldri vært helt ute heller, men vært ute med så mye som 80% mellom dagen før rapporten og nå. Inne igjen med det meste igjen, men har alltid tørt krutt
Sitter fullastet
Neida, dette er da normalt dette, også for andre selskaper.
Men Funcom er supersterk for tiden og henter seg inn.
Fremdeles en måned igjen, hvilket er 33% av kvartalet (om noen skulle være i tvil), eller enda bedre - 30 salgsdager sammenlignet med de 23 som hørte til I Mai måned.
Q2 vil selvsagt bli Funcom a absolutt beste kvartal gjennom tidene, det eneste spørsmål er hvor lang tid det skal ta før det blir slått.
Q4 2018 kanskje?
Ikke alle…noen øker til og med….