Jeg er fullastet, men skal øke når jeg får feriepenger og skatt. Er litt stille siden det ikke er noe å rapportere salgstall og CE diskuteres jo i den andre tråden. Vent til MYZ kommer da skal du få se mer aktivitet
Trend for PS4 etter rapport. Pr.dag er faktiske review-tall. Snitt = overslag på reviews ved toppsalg. Liker at vi tracker bedre nå enn for en liten uke siden!
Er det noen som kan tracke antall servere per dag på PS4? Hadde vært supert å se trenden
Anslag på total sales etter rapport. X-box har kræsja litt de siste dagene. Tar en pils og feirer 500k salg i kveld, håper jeg har belegg for det!
Nå har jeg kun 20% igjen. Fikk solgt 5300 på 22,46 på åpning
Att sälja nu är som att spela tennis med sin Stradivarius fiol istället för sitt Wilson-racket.
Fyller på idag
Vurderere det slik at dlc vil ikke få kursen opp noe særlig og heller ikke e3. Mulig det kommer noe news fra møterommet de skal ha der og muligens en dato for release av MYZ.
Jeg skal uansett være lastet når MYZ slippes. Inntil videre venter jeg. Makroen i markedet skremmer meg mer.
Har du ikke trua på MYZ lenger?
VI fant info igår, det blir neste marketingpush på E3 rundt Myz.
Det blir hands on for journalister og sansynligvis launch date. Dette kommer garantert med embargo slik at det slippes Etter E3.
Jo jeg har kjempe trua på MYZ. Så vil være lasta før det slippes i løpet av q3
Da er nok kursen mye høyere enn nå da men, du får sove på det
11 dager til E3
Nu 2 265 ägare via Avanza - ökar för var dag.
Inget “jag satsar på andra värdepapper till E3 och sedan växlar jag tillbaka till Funcom” - utan här är det ingen tvekan, endast Pang! Köp genomfört!
Framåt kamrater!
vet ikke om denne er postet enda;
YOU GOT TO SJIN IT TO WIN IT!
Som 99% av alle andre selgere siste mnd i FUNCOM så er det små sparere av ymse str som har valgt å se på historien og mener at FUNCOM skal oppføre seg som alle ganger før og solgt seg ut.
Derfor har “heldige” svensker fått mye mer aksjer enn man kunne tro på nivåer 20-22 .
Disse som mener at FUNCOM er 1/2 pris disse som kan sektoren
Sånn går nå dagan så kan man bare ønske de som har solgt en fin sommer og at de finner andre og lure steder å bruke kapitalen de tar ut av Funcom.
Det var 5645 servere på PS4 når jeg sjekket i går kveld.
Jeg synes tallene dine ser bra ut. Har du mulighet til å bryte dem opp i xbox, ps4 og steam salg? Så er det lettere å gå over de?
Eg har idag valgt å inn med enda mer i Funcom, på bekostning av Gig, nå sitter eg med litt i overkant mye, men føler meg trygg på oppgang her
Det tror jeg ikke du vil angre på, Kronn.
Du får ta deg noen toppturer i sommer. Så du ikke får høydeskrekk igjen