1 mill følgere på twitter
500k på twitch
Spent på denne i dag. Hvordan tenker dere utviklingen blir?
Jeg hadde samme caset. Gikk ut med fin gevinst. Men fristelsen ble for stor. Inn igjen med 50%. Tydelig for tidlig?
Mount i Age Of Conan… Conan Exiles neste???
Nope, ser ikke slik ut foreløpig
Ser jeg grønt, eller er jeg blitt fargeblind i løpet av natten?
I min bank er det blått, og jeg er ikke fargeblind!
Önskar att vi var lika bra som Norge på att fira nationaldagen!
På tide å lukke shorten stille og rolig.
Lukter en analyse i nærmeste fremtid
Bare synd at Stian ikke hadde klart å selge IS i Sahara, noen burde sette han på medie trening eller få ansatt noen som kan presentere bedre.
Han er helt sikkert en flink CFO men han er ekstremt dårlig selger
Det kan fort oppleves som overselling. Synes han gjør en bra profil i den settingen der
Husk at her "selger " han budskapet til en som kan mye og som hjelper han til å få frem budskapet. Det vil ikke skje i andre sammenhenger det er det jeg tenker på . Karl O kjenner godt til Funcom og jobber for oss og Funcom vel så bra som de fleste her inne .
Det er mer når Stian skal selge samme budskapet til de uten kunnskap jeg frykter han er utenfor sitt fagområde og derfor jeg mener han må øve mer eller de må finne en som er bedre på det fagfeltet.
Kommunikasjon er et eget fag og man kan ikke forvente at en økonom som Stian automatisk skal ha det i seg selv om han er en kløpper på tall.
Hehe, jeg synes Stian et knallbra på alle måter. Men Rui kunne sendt ham en runde innom Geelmuyden.Kiese eller noe tilsvarende for en liten runde med finpuss av pitch-skillsa
Betal Karl O. Det han vil ha i året så har man en perfekt mann til kommunikasjon sjef i Funcom 2.0.
Kan finans og børsverden
kan gaming !!!
kan kommunikasjon og økonomi
I min verden 100% perfekt til jobben.
Sist men ikke minst han liker/leser Conan
Einig i at KO hadde vert kult å ha. Men eg er peronlig ganske bra fan av Stian.
Edit: Rolig Hersketeknikk av Karl O å kalle Stian for Stig!