Stillfront og Funcom minner veldig om hverandre. Samme skarpe fokus og sterk ledelse. Jeg driver å kjøper tilbake det jeg solgte på 19-tallet rett etter lanseringen.
Av og til må man bare krype til korset og innrømme at det var dumt å selge.
Stillfront og Funcom minner veldig om hverandre. Samme skarpe fokus og sterk ledelse. Jeg driver å kjøper tilbake det jeg solgte på 19-tallet rett etter lanseringen.
Av og til må man bare krype til korset og innrømme at det var dumt å selge.
Plukket mere Fun i dag jeg også, 19,42 i snitt på dagens kjøp.
Ser også at det er fristende å kjøpe mere Funcom nå, men jeg skal prøve å sitte på hendene litt til. Så lenge shorter’ne holder på så kan det gå mere nedover…
Ser ut som 17 er mulig ingen likevel.
Da må krigskassen sprettes .
Går den til 17 selger jeg telt, bestemor og pokemon samlingen min
17kr skjer ikke, griskheten har tatt over lenge før det.
Kjøpte litt mer her nede
Det samme ble skrevet om 19kr
Disse kjøpene her nede er jeg sikker på att vil vise seg å ha vært meget gode i løpet av kort tid. Ikke lenge til DLC og tilbud på CE nå.
Joda men ett sted går grensen for griskhet.
Jeg tørr ikke avskrive noe kurs lengre, eneste jeg tenker er at går den ned til 17kr så er det en superfin kjøpsmulighet!
En short skal dekkes inn og det kan komme flere på banen på disse nivåene.
Jeg har kjøpt meg opp igjen men begynte som vanlig litt for tidlig, men har nå snitt krona over dagens kurs. Disse pengene skal få stå, de trenger jeg ikke fremover nå. Skulle det gå ned litt til så må jeg kjøpe noen tusen til for det som er igjen. Jeg tenker at kjøp på hver 40-50 øring nedover funker fint, det har alltid funket tidligere.
Snart får vi flere ben og stå på, og vi får erfaring med første DLC, det bør nødvendigvis ikke bety skyhøye salgstall, men de koster heller “ingenting” å utvikle om det er cosmetics som kommer. Det snakkes om at M YZ skal selge en million første året noe jeg har veddet imot, men slår det bra an og selger 5-600.000 så blir det ytterligere penger av dette.
Før vi vet ordet av det kommer første drypp på nye USA spillet, da er det igang igjen
Exercise of options
Reference is made to the stock notice dated 12 June 2018. The payment has been
determined based on a selling price of NOK 19,59 per share.Badhoevedorp, The Netherlands, 13 June 2018
Funcom N.V.This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading ActEkstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=453602
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180613.OBI.20180613S102
Da er det bare å vente å se hvem av ledelsen som har solgt.
Kostpris på de 597k opsjons aksjene var ca 8 mill inkl skattekostnader så da kan man regne alt som er over ca 425k som inside salg om man er kynisk
Kommer vel kanskje børsmelding etter stengetid
Men var vel ingen av primær insiderene som hadde benyttet seg av opsjoner ?
Det är korrekt, “no primary insiders”. Flera individer som jag tolkar meldingen från igår. Helt fair det; var ju väntat att salget skulle komma ganska omgående när man valde att lösa ut opsjon
Med referanse til det som jeg sendte:
Dear …
Thank you for your interest in Funcom and your kind words, it is appriciated. Your mail is insigthful and we appriciate your concern and suggestions.
Regards,
Ole Schreiner
Chief Operating Officer
Funcom
Ole har jo alltid diplomatiske svar
Vet du hva? Det er kanskje kynisk men jeg håper den faller til 17. Da kan alle som føler dette er en god verdsetting av Funcom 2.0 forlate skuta og overlate den til oss som har troen.
Det er vel ingen her inne som har sittet seg inn i selskapet som tenker kortsiktig alikevell, så la oss juble av kjøpsanledningen.
Teknisk nærmer aksjen seg nå veldig oversolgt og er nede på 30 tallet i RSI fra idag. Laveste nivå siden februar. Siste årene har aksjen snudd opp i alle tilfeller med RSI nede på 30 tallet.
Her kommer det garantert en teknisk rekyl om kort tid. Mulig de presser på litt til, men den kommer garantert. Er ellers smått utrolig å følge denne aksjen og hva man får til med litt penger.