Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tok 5k til på 19,1, solgte på 19,3. Har lagt ut ny post på 19,1 :stuck_out_tongue:

Ser ut som jeg trigga en eller annen robot. Satser på det fortsetter.

4 Likes

Konspi konspi, men det var da merkelig at selger her skulle legge seg akkurat på 18.24. Det kaller jeg faen meg en blanding av Deja Vu og klarsynthet. Det er akkurat i dette området jeg har ligget med kjøp hele tiden. Det er helt sikkert at kursen skal ned hit nå. Bare stol på det :wink: kan jo ikke være tilfeldig at selgeren legger seg akkurat der… Det er et tegn… :joy:

24

2 Likes

Stenger på dagens beste kurs :sunglasses:

3 Likes

Solgte litt i dag. Fyller på på lav 18 :slightly_smiling_face:

2 Likes

Lykke til med det.

1 Like

Det här är ju lite intressant ändå:

http://www.pressfire.no/mobile/page/13281

For hver dag som går, nærmer vi oss starten av triggerlisten til Funcom. Jo nærmere vi kommer, jo mere sannsynlig er det att kursen heller går oppover enn nedover.

Lave 18 sier dere. Tja - har levd lenge nok til at jeg aldri skal si aldri, men de inntil 25K jeg vurderer ytterligere tar jeg før feks. 18,24,- :wink: Jeg ville ikke belagd meg på at vi skal ned der igjen! Vi får se :v:

5 Likes

Shorten skal nok dekkes inn også. 420k.

Tror nok de mener 19.24… sikkert tastefeil

22.24 om de somler et par uker til…

2 Likes

the-fappening

2 Likes

@anon91440261, Skulle nok gått for hun 9.5ern, du vet hva de sier, bedre med ei høne i hånda enn ti på taket.

3 Likes

Derfor har jeg allerede eggedosis. Men nå var oppgangen i går og i dag ventet. Derfor jeg sist uke sa at jeg trodde slutten av denne uka kunne bli bra. Men hvem vet, kanskje det var sist uke som var kjøpsmuligheten jeg håper på. Uansett ikke lenge til jeg må kjøpe litt nå. Vil helst inn med mer nå, men kan vente en uke til og litt.

6 Likes

Noen som har det artig med å kile litt på algoen(e) i dag. Litt press i form av små kjøpsordre er alt som skal til :wink:

Shorten ble satt i området på 22,40 - 22,00, og må lukkes før eller siden.

2 Likes

Følte jeg kilte nok igår, tjente en tusenlapp på det også. Ser ut som Algoen klarer seg fint idag.

Bryter 20kr før uka er ome!

1 Like

Det er nok sannsynlig att det kommer til å skje, @Evilfreud . Ser ut som jakten på noen tiøringer lavere inngang kommer til å koste dyrt desverre, for dem det gjelder. Bra for oss som har lastet.

KJøpte litt mer idag, selger de nok imorgen. VIktig å skape volum.

SItter forsåvidt fullasta ellers.

Volumet ser ut til å ta seg opp ja. Mon tro om shorterne ønsker å dekke inn litt snart? Grense på rundt 20?

Tipper kursen akselerer litt neste uke når shorterene må dekke inn. Blir bra ;D

2 Likes

Får se på den 19.50 posten nå hvor gammel den blir :yum:

Edit: simsalabim

1 Like

Nå er jeg inne i funcom 19,50… gadd ikke vente lenger på Morti… må finnes grenser! :smile:

7 Likes