Ja de 30k som lå der ble ikke gamle.
Er det fortsatt på fredag som gjelder @anon91440261, for oss som skal inn med litt mere cash til mest mulig gunstig kurs?
Er også inne igjen😀Nå er ferien slutt. Godt å ha Fun aksjer igjen.
Da var jeg også inne igjen. Kom jo aldri ned på 18-tallet, så ble redd jeg for å gå glipp av morroa som kommer
Hvorfor får jeg ikke opp Conan Exiles i Steam? Den dukker ikke opp som alternativ til kjøp.
Jeg fant heller ikke CE. Søkte på Funcom og fikk opp de andre spillene.
Samme her.
Får heller ikke søkt på “Conan Exiles”. Siden er oppe -> https://store.steampowered.com/app/440900/Conan_Exiles/
Jeg fant ut av det. De har bare endret navn på CE til Conan the mighty pig…
@Slobo Du, jeg blir jo alltid usikker selv også og det krever sitt å være tålmodig. Men jeg har ordre liggende til kursen når ned dit og har ikke flyttet på dem siden. Men, jeg sa til meg selv i mai at jeg skulle kjøpe før Q2 pres. Og tenkte at slutten av juli/begynnelsen av august kunne gi kjøpsmulighet. Det har jo vært noen, men jeg har ligget for lavt hver gang. Kursen har gått opp hit før og snudd ned igjen så jeg hopper ikke på nå tror jeg.
Neste kjøpsmulighet er jeg nok med. Om den kommer fredag ser jeg ikke på som usannsynlig. Eller neste uke. Men har jeg ikke fått kjøpt før rundt 20. august så må jeg nok løpe etter hvis jeg skal ha mer. Og det skal jeg. Men må jo ikke ha like mye som jeg hadde før jeg solgte.
Uansett er jeg positiv til funcom på både 0,5, 1, 2 og 3 år sikt. Egentlig tenker dere mer på dette enn jeg gjør. Det som passer fint er at på fredag som kommer får jeg det som sannsynligvis blir den største månedslønna jeg noen gang har hatt. Jeg vet ikke engang hvor mye jeg får. Men den blir i hvertfall fin Og har man god råd ser Funcom aksjen alltid så billig ut
CE synes ikke fordi Valve et hjerneskadet:
GTA5, Rust etc. består. Men CE forsvinner pga. det jeg antar er dongs.
Idioti.
Naturligvis ingen krise. Finnes mange veier rundt. Piksler foran dong er én.
På en annen side kunne man nesten kjørt et PR-stunt på hvor dumt det hele er.
Edit: Man får opp CE hvis man krysser av for «adult».
Kjøp i morgen på 19.37 før det for alvor snur opp😉
Da kom kjøpsanbefaling til Morti likevel
Du mente sikkert kjøpsanledning. Den jævla ordboka
Hva faen er dette for slags fitte-fobi??
Salget av CE kommer til å stupe. Selger alt på bid i morra.
Også må jeg sikkert kjøpe igjen på Ask til uka😆
Håpløst
Jeg har krysset av for alt av sex, vold og jævelskap, men får det fortsatt ikke opp. Er det muligens en feil?? Og uansett er det teit om dette er sensurert bort som default.