Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Har også fjernet sensurvalget og får fortsatt ikke treff ved søk. Må være bug hos Steam.

Virker som man må endre selve kontoinnstillingene til å inkludere «sensitive» innhold. Mulig bug i tillegg.

Utover det:

Det er 100 måter å manøvrere dette på. Nå må dere roe ned egga. Mer bekymret for fortsatte bugs, for å si det forsiktig.

1 Like

Problemet er at endringer i innstillinger ikke ser ut til å fungere. Regner med de fikser det rimelig raskt.

Kan se slik ut - refererte kun til en svenske på Discord som skrev:

Blir en ny liste. GTS adult entertainment, med CE spikra på nr 1. Kommer til å selge bedre.

1 Like

Endret innstillinger frem og tilbake og da dukket til slutt CE opp i søk og i GTS (plass 148).

1 Like

Så vil det her påvirke Funcoms mulighet for å markedsføre Conan på forsiden? :-/

Jeg har ikke gjort noen endringer og nå dukker CE opp igjen når jeg søker etter det.

2 Likes

Jepp, også på #147 på GTS :stuck_out_tongue:

2 Likes

Krisen over, tenke seg til.

3 Likes

Aaaaaaaand the tits are back! Puuh…

:smile:

2 Likes

Damnit. Logge på å slette salgsordren da. No rest for the stupid.

3 Likes

Tenk på ett tall leken, etter åpning i morgen ser vi 19.3x, så slutter vi over 20 på fredag :yum: nå har det være så lang tid med jukking og volum i dag var noe bedre. @morti, gjør deg klar :+1:

Dagen i dag gikk omtrent som forventet. Kursen steg noen tiøringer på IDH for så å falle litt tilbake (litt motstand her). Tviler på om vi ser kurser under 19 kr nå. Dette kan bli måneden hvor vi sier farvel til kurser under 20 kr.

Kommer Pareto med analysen av Funcom i løpet av høsten samtidig som MYZ treffer markedet bra. Kan det bli skikkelig artig å sitte med Funcom aksjer fremover.

I dag så vi en dobling av volumet. Skjer det samme i morgen så ser vi kanskje kursen over 20 alt i morgen :slightly_smiling_face:

4 Likes

På samme måte som Tyskland stort sett vinner i fotball til slutt, så får Morti som regel rett til slutt. Personlig trader jeg ikke mye, men hadde jeg tradet på Morti sine ordre hadde jeg nok hatt en god del større beholdning enn jeg har per i dag :slight_smile:

Nå hender det jo også at Tyskland taper, ref. årets Fotball-VM, men stort sett får den karen der rett altså.

5 Likes

Får håpe att @Morti kommer seg videre fra gruppespillet ihvertfall, det gjorde ikke Tyskland denne gangen, til alles store forskrekkelse. :joy:

2 Likes

Tenkte på ett tall som jeg postet på 19.3x i går, der var det jo en mulighet tidligere i dag

Jeg tok den muligheten, fikk fylt på litt så nå sitter jeg med 110 prosent igjen :blush:

Jeg er ikke så iskald som @Morti dessverre…

2 Likes

Volumet de siste dagene er såpass lav at hvis man har litt midler og vil ha kursen opp så er det bare å kjøre på før folk virkelig posisjonerer seg. Vanskelig å påvirke kurs i senere tid med høyt volum… Ganske sikker på at når volumet tar seg opp så vil det være noen som blir veldig happy med og endelig komme inn med større volum, uten å trekke opp prisen alt for mye. Bedre å gi dem litt dårlig tid. 1,475 i cap er billig nå.

Den risikoen det har vært å sitte i Funcom fom lansering i Mai, gjennom sommermnd er ikke lav. Husk og ikke selg før du har fått skikkelig betalt for det.

#Q2 --> TidenesResultatGjennomTidene
#MYZ --> E3 winner.

6 Likes

Gild salgspost på 20,- noen som skal selge eller forsøk på å kjøpe mer/dekke inn? @Evilfreud, liste?