Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Mandag er det den 13/8, da går vi inn i første del av potensielle triggere fra Funcom. 16/8 kommer jo pets på testlive, deretter går det jo slag i slag. Messe med info om MYZ 21-23/8 og det som kanskje er mest spennende 27/8 og Q2. Tror vinduet for å komme seg inn begynner å bli veldig smalt.

4 Likes

Har det kommet releasedato for MYZ?

Nope

Tipper vi får en release dato 21-23 aug.

3 Likes

Ikke fått liste enda, har kjøpt og b etalt!

2 Likes

Er nok fortsatt aksjer å få kjøpt, da også, @Halling :wink: Men sjansen er stor for at de sannsynligvis må betale en del mer for de.

1 Like

Helt siden Q2 var ferdig har det jo bare vært trading på lavt volum. De som regner skikkelig på dette og vurderer å gå inn med store summer har jo hatt muligheten til det lenge etter vi visste hvordan lanseringen gikk.

2 Likes

Men det er klart at når tallene foreligger, så er det noen som trigges av det. Og ikke selve triggeren, som er salgstall.

1 Like

Og når toget begynner å gå så kommer det noen luringer og dumper et par hundre tusen aksjer kjøpt på 18-19 kroner og toget sporer av igjen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men togskinnene har vel aldri vært så godt fundamentert som de er nå denne høsten. Tror det skal ristes kraftig for å få til en avsporing, ristinger som kjennes inne i restaurantvognen vil vi få, men neppe en avsporing.

1 Like

Topp 20 sitter paa 72 %. Kan bli trangt om noen vil inn.

2 Likes

Teller du da med zero-kontoene også? Det er jo veldig mange små og større eiere som sitter med dette. :slight_smile:

1 Like

:shushing_face:

:wink:

2 Likes

Tja, ikke helt enig. For virkelig store aktører som ønsker 0,1-2% andel i Fun for en periode, enten trading eller investering, er det vanskelig å komme inn med 1,5-30 mill på bid med lavt volum, uten å dra opp kursen for mye…

Hvis man ser hele perioden fra mai til nå, jo. Da hadde det vært mulig.

Ønsker meg en analyse. Hva er target per aksje basert på P/E 40?

Alle ønsker seg en analyse. Men analytiker korpset er ikke like enige enda.

3 Likes

Da snakker man vel 100++ prosent opp fra dagens.

2 Likes

Tror Japan kan bli en hyggelig overraskelse. CE har samme publisher der som ARK, som solgte veldig bra.

Og CE har full-nudity (tror jeg). Er det noe de liker der nede er det denslags.

Mange fine kommentarer under denne:

100.000 visninger på bare 3 dager.

29 Likes

Jeg har regnet med veldig lite fra Japan-releasen, så evt salg der er bare en bonus for meg. Det jeg venter på er MYZ også er jeg veldig spent på hva pets-patchen kan gjøre.

14 Likes