Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Full algokrig i dag - en vil opp, den andre ned. Gjetter på at en på topp 20 står bak den ene, og shorten den andre.

2 Likes

Funcom opp 2 % og ingen hausere. Skuffende :joy:

Skjønner ikke helt GSA CAPITAL Partners strategi som har shortet aksjer som Fun, Nel og Element.

Ser ut som en liten bisverm siste kvarteret. :smiley:
image

4 Likes

Kan hausse litt jeg, en positiv nyhet nå og vi passerer 21.50 innen 5 handledager etter. Inndekning og posisjonering før moroting,farlig kombo

6 Likes

Akkurat den skjønner jeg veldig godt :wink:

Fra spøk til alvor: GSA er rent algoritmisk styrt. Rakettforskere lager algoritmer som leser tekniske signaler, historisk utvikling+++ og setter shorter. Det betyr at de iblant også setter shorts på fundamentalt solide caser. Og for GSA er shorten i Funcom knapt lommerusk uansett.

5 Likes

Funcom over 20 UNTZ UNTZ UNZT!

Edit: Men det er f… meg på tide. Vært rimelig irriterende å se hvor langt ned den har vært solgt i sommer!

14 Likes

Her skulle en vel prøvd å utnytte 20 øres svingninger til å tjent noen tusenlapper, men “brent barn skyr ilden” :fire: :grimacing:

Gi oss en melding nå, med påfølgende shortskvis :sunglasses:

2 Likes

Tipper noe ble dekket inn nå

1 Like

20

16 Likes

Prøver å forstå her. En short på 0,56% tilsvarer iflg shortregisteret 420.954 aksjer, i realiteten skal jo ikke dette ha så stor impact, er det psykisk/algo som gjør at når den dekkes så blir det skvis? :stuck_out_tongue:

Med lavt volum vil inndekning av 400k+ ha mye å si på kursen. Kan hende noe av det vi ser i dag er at noen klarte å trigge dette.

2 Likes

Som bestilt det her!

Du har rett, bortsett fra når volumet er lavt. DA betyr plutselig 420k mye

1 Like

Hadde du ny aksjonærliste evil? :slight_smile:

Venter på DNB, bestilte på fredag ettermiddag, purret idag.

Kommer nok snart :wink:

Enig med,@Paddy80. Ble nok dekket inn en del av shorten nå.

Da var 19 også historie.

Tenner et lys for de som ikke er med.

10 Likes

boom!

2 Likes