Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Og der er den, pilformasjonen!

8 Likes

Den er god :smiley:

1 Like

@Morti

:running_man: :rocket:

9 Likes

Bobler litt rundt Funcom på Twitter også:

funhypetwitter

Tror ikke man skal ta de løkene der seriøst, men alltids artig når det begynner å koke litt i eteren.

3 Likes

Ser de slettet den Tweeten.

Nisser er vel dekkende ord :wink:

3 Likes

Intel? :stuck_out_tongue: Jaha… er ikke det straffbart? hehe

RT 20.84 her går det unna. Så jæ… fornøyd med att jeg fikk lasta opp. :moneybag:
Håper flere her inne fikk ut fingeren :wink: ellers så ble jakten på noen tiøringer til nedover jæv… dyr.

5 Likes

Funcom nærmer seg rally, men stillhet i Funcom småprat-tråden. Jeg vil oppsumere det til at 90% av forumet sitter utenfor aksjen nå. Dette lover godt for kraftig oppgang.

Innenfor?

1 Like

Nei, jeg mente utenfor. Når finanskrisetråd og diskusjon om et mulig krakk et år fra nå er mer aktiv enn Funcoms diskusjonstråd mens vi nærmest har rally, så tror jeg noen og enhver sitter utenfor og således har bommet betydelig. Kan være jeg mistolker dette, men vi får se…

5 Likes

Jeg er enig i tanken din, men jeg tror mange fortsatt er i aksjen, bare mindre enn før. Vet jo også at endel litt større fisk har … fisket i sommer. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Diskuteres i chat og insidertråder mr Frivag :wink:

1 Like

Dette var glede! Må innrømme eg måtte tørke dagenderpå ut av stirre-ballene mine når eg så kursen! :money_mouth_face:
Go’Stemning!!

5 Likes

Vi får se. Kursen er ikke over det jeg solgte for. Og så har jeg jo aksjer da. Videre til 25 eller tilbake til 18? Ikke godt å si…

3 Likes

I know - var en spøk da du liksom ble “talspersonen” for de som ser an litt før Q2 :slight_smile:

Kan godt hende den skal ned og hente fart, men 18-tallet tror jeg ikke vi ser med det første.

3 Likes

Hvorfor tror du fortsatt på 18?

Aldri si aldri i denne aksjen, har sett at den har gått ned mye 1-2 dager før rapport for så å tå fart igjen

1 Like

Fordi oppgangen kommer på ren spekulasjon om høyere kurs. Ingen nyheter. Ingen grunn til at de som tror på godt kvartal i q2 skal kjøpe nå, mens de har oversett det gode salget i det kvartalet helt frem til nå.

4 Likes

Ja nei tviler ikke et sekund på at vi skal sniffe på 19 tallet imorgen igjenn. Håper jeg tar feil

1 Like

Om MYZ blir utsatt til 2019 skal jeg være enig i at vi ser lav 18 og sikkert også lavere. Og at det kommer et børskrakk nå. Men lite som tyder på det. Kun 1 drøy uke til vi sannsynligvis får release dato for MYZ.

1 Like