Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

3 Likes

Tenker vi at 20 er en grei inngang nå, eller forventes et mulig fall etter euforien har lagt seg?

Mutant er vel også godt representert der?

Dette er Funcom , alt kan skje. Blir iallefall trading bonanza idag.

Ja, de 16 MUSD er vel først og fremst MYZ og CE. Noe er nok de andre titlene

Kommer nok an på hvor tungt de to slidene over blir vektet. Er ikke lenge til desember. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Har du langt perspektiv tror jeg 20kr er en grei inngang, dupper vi under 20 mellom nå og desember. Godt mulig.

3 Likes

here we go !
hoy

1 Like

Eneste jeg tror vi kan si med rimelig sikkerhet er at omsetningen i dag vil overgå samtlige dager siden sommeren startet.

1 Like

Vi åpner godt over 20 iallefall. Hvordan resten av dagen går er verre å spå

Förhoppningsvis börjar fler få upp ögonen för långtidsinvesteringen Funcom och inte bara robotkrig & daytrading :wink:

3 Likes

Har solgt mye av det jeg hadde i Fun i dag. Men ikke ett vondt ord fra meg om Funcom forde. Knallresultat ferdig snakka.

3 Likes

Jeg venter på MYZ, synes ikke 20 kr er dyrt for Funcom :slightly_smiling_face:

6 Likes

Kommer jeg inn lavere enn 20,45 er det ok for meg.

1 Like

Har du mistet trua Halling ?

Kjærkommen pushmelding.

1 Like

Nei tvert i mot, jeg skal bare innom noe annet en stund. Funcom ser bedre ut enn noen gang før. Det er bare litt lenge til 4/12.

2 Likes

Ja hva har vi av viktige triggere fra nå og frem til 4 des? Katta er ute av sekken og resultatet var strålende

1 Like

Skal ikke se bort fra litt klatring nå utover uken

3 Likes

Blir nok klatring i flere dager :point_up:Japan går strålende og alt kunne ikke sett mer strålende ut :heart_eyes:

1 Like

Jeg tror shorterne er i den dype enden av basenget nå. Markedet vil straffe. Håper på minst 10% opp i dag :slight_smile:

1 Like