En trigger som kommer om ikke så lenge er 2 Mill solgte.
Pent volum nå i åpningen.
Viktig at det er stort volum i dag slik at de som vil komme seg ut på disse nivåer kommer seg ut, og at de som får 20 som bunn er klare for å gå mot et nytt nivå.
20,10 nå. Det er store volum på de som skal inn. Snart blir det trangt i døra tror jeg. Mange som skal INN!
20,14
Nu kjæm en
Pen omsetning/volum
Leverer godt resultat, men likevel ingen store utslag i kursen.
Skulle ikke forundre meg om vi avslutter ned i dag. Forstår meg ikke på strategien til den jevne Funcom kjøperen.
Stort utslag motsatt vei #OnlyInFuncom
helt utrolig ja. hadde dette vært nasdaq hadde vi vært opp 15 %
Det er folk som er skuffet over at tallene ikke var høyere… samt den tørketiden vi nå får før MYZ. Må få kjørt inn mer penger hvis den skal opp… ala dekning/fond
Det er mange kortsiktige og tradere som selger seg ut nå dessverre, da de synes det er lenge å vente til desember med MYZ release.
Funcom ledelsen ønsker selv flere langsiktige aksjonærer fremover, på presentasjonen nevnte de at det kommer flere investor møter når de får tid. Regner med at det da kan komme flere langsiktige investorer inn hvis de liker det de ser.
Er vel datamaskiner som presser ned regner med mange som vil inn til billigst mulig pris. Og shorten blir vel inndekt i dag.
Skal vi ikke snart snu de robotene og kjøre kursen opp igjen? At den skal gå i minus i dag henger vel ikke helt på greip. Og jeg som hadde gledet meg til rally i dag;-)
Er vel litt fy fy og legge ut betalte artikler på det åpne. Men kanskje @Evilfreud er snill å legger d på insider delen?
Eller noen andre…
Oppgang i løpet av ukene som kommer. Rapporten i dag bidrar sterkt til videre trend oppover!
31 mill nok i omsetning på en time er bra volum!
Fordi det er mindre fy fy!?? Hehe…