Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Om kursen nå skulle holde seg på 20 kroner til neste kvartalstall, og de er gode som nå, da får vi ikke samme nedsalg for da er det jo ikke noe å selge ned fra. De største har kjøpe mye lavere enn dagens kurs, og de bruker omsetningen for å realisere, samtidig som traderne bidrar med sitt skitne spill :wink:

1 Like

Fella? Å kjøpe aksjer som produserer store verdier og hvor kontoen bare blir fullere og fullere kvartal for kvartal ? :slight_smile:

1 Like

Hva tror du Warren Buffet hadde sagt om denne situasjonen? :thinking::wink:

Prøvde å advare dere i går. Aldri bli forelsket i en aksje, men husk har du ikke solgt har du ikke tapt/tjent.

2 Likes

Tar opp forbrukslån for å kjøpe mer. Dette er sykt.

1 Like

Det kan du si. Men tviler på at noen kan forklare utviklingen her med logiske resonnementer. Pur fanskap det her.

Da er jeg på nytt ute. Dette gidder jeg ikke

Har inte mer pengar… låna mig pengar!!! :smile:

Hvilken kurs solgte du deg ut på?

Slutt å være så ovenpå nå, klovn.
Skal se hvem som ler sist! :joy:

Skjer noe greier i dag ja, ikke godt å si hva:

15:59:13 19,50 132 140,00

Man tillåter inte att manipulera kursen för folk men tillåter att göra det för datorer och algo…:roll_eyes:

18,55-18,61

Tosk! Dette handler da ikke om å være forelsket, men å investerer i ett vekstcase for å tjene penger, ett selskap som har levert til de grader siste årene. At man blir rævkjørt på dager som i dag er egentlig bare trist

3 Likes

Blir så lei av denne herjingen. Greit at noen skal ut, men nå er kursen ned over 2kr fra toppen i dag. Det er så idiotisk når selskapet går som det gjør. Hvorfor folk kaster kortene på disse nivåene fatter jeg ikke. Er drittlei herjingen, men selger ikke på tilbud av den grunn.

Da solgte du til bla annet meg. Du kommer til å angre innen helgen, men jeg skjønner deg godt!

1 Like

Skjønner godt at folk selger, skal være jævlig kald for å holde på denne investeringen. Men ja jeg tror det vil lønne seg å holde.

1 Like

Jeg er ingen stor aksjonær og har ikke råd å tape mer. Er nok ute av denne for godt.

1 Like

Synd… Jeg står på kjøpern💪

Den skal vel helt ned til Morti sin kjøpsordre før den går opp igjen …