Och jag bara köper… inga mängder men… är glad att jag äger Funcom aktier.
HVA er det som tilsier at dette ikke blir ett bra case fremover? Nedgang i dag? Det er surt nok det, men det spiller ingen rolle om de leverer som til nå. Følelser er i sving, jeg er lei det selv, men jeg kjøper alltid så lenge jeg har mulighet på slik fall. Fuck it, dette er ikke biotek eller annet surr, de tjener penger, de er smarte og de leverer tallene. Be strong!
Det er mange som hadde bestemt seg på forhånd om å selge på denne dagen og følger dette slavisk. Siden volum blir stort på slike dager vil også dermed kursen beskyttes i en viss grad. Når også robotene jobber mot en så får en nødvendigvis en slik nedgang. Uansett så skapes det en buffer her på sikt når man nå blir kvitt kortsiktige tradere.
MEN det var ikke denne rapporten jeg ventet på men derimot analysen som jeg er sikker på vil komme i nærmeste fremtid. Da vil de store investorene bli fristet til å komme inn og kursen kan dermed eksplodere. Hvor lang tid de bruker på en slik analyse hvis de starter i dag er spørsmålet. 1-3 uker?
Kondolerer til dere som har tatt tapet. Funcom er vel et av de sikreste casene på obx. Det tar bare litt tid. Jeg skal iallefall nyte det neste året i mitt kjære funcom
Dette sa jeg 20. Juni. Bare å minne seg selv at dagen idag egentlig ikke var overraskende.
Det er i hvert fall ingen som kan lure en j… aksje ut av meg på disse nivåene! For det er lureri dette er, intet annet…
Liker innstillingen din Paddy! Be strong or go home! Det er ved slike stunder du må stole på det du vet mange av de som solgte idag kommer fort inn igjen og da blir det fort opp igjen
Kan det ha varit shorten som såg sin chans mot slutet av dagen
Fantastisk nyhet på E24:
Må bare si at dagens kursfall er latterlig, kommer til å fylle på med mere framover…
Når @Cirmes skal kjøpe seg inn igjen vil kursen sprette opp igjen…
Mandatory notification of trade and changes in share capital - exercise of options
Funcom N.V. (the “Company”, or “Funcom” when referring to the Company and/or the
entire Funcom-group) has a stock option plan that is part of the total
remuneration package for its employees. The stock option plan covers employees
and management as well as Managing and Supervisory Directors and is regarded as
a component of the total remuneration offered by the Company. On 29 August 2018
employees of Funcom exercised 161,641 options at a weighted average exercise
price of NOK 9.06 per share. No primary insiders executed any options. The total
number of issued and outstanding shares in Funcom N.V. has been increased to
75,740,809. The issued share capital of Funcom N.V. is EUR 15,148,161.80.The sales amount has been determined on the basis of the price subsequently
obtained by the third party selling the shares in the market. The final
compensation for the sale was NOK 19.39 per share.Badhoevedorp, the Netherlands, 29 August 2018
Funcom N.V.This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading Act)Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=458340
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180829.OBI.20180829S88
Veldig bra med slike oppslag for veldig mange er ute etter aksjer som har gått ned uten åpenbare årsaker og med et åpenbart godt potensiale
Funcom-aksjen oppfører seg dessverre fremdeles som den har gjort tidligere med sell on news og pump og dump, men utslagene er mindre enn de var før i tiden. Det får være trøsten.
Du hadde ikke tapt noe hvis ikke du hadde solgt.
Men skjønner at nervene ikke holder. Jeg har gått i samme fella selv ved tidligere anledninger.
…eller det kan være i slike stunder enkelte burde reevaluere det de trodde de visste
Prompeputa er inne igjen innen 3 dager . Jeg gir han 3 dager. Så mandag. Senest Man sitter ikke i Funcom lenge og så selger for godt. Kan telle på 1 hånd de folka der. Når kursen går oppover er det som å se penger sakte renne ut i rennesteinen. Blir for smertefullt å se på ;). Men tror ikke du taper så mye. Den går nok ikke 25% på en dag lengre. Det var tider det!
Finnes vel knapt en småsparer i Norge og snart i Sverige som ikke har blitt rævkjørt i Funcom.
Så det vil jo bli stadig vanskeligere å få noe momentum i aksjen. Må vel et oppkjøp til.
Alle har blitt rævkjørt, det handler om hvem som har best anuskrem
Det utsagnet har jeg hørt før i andre aksjer men det blir ikke slik, momentet slutter aldri.