Ligger linker på conan exciles tråden.
Her er en av dem.
Takk. Ikke alltid like lett å finne igjen ting i farten så når folk legger inn informasjon fra en side synes jeg det er en god vane å legge med linken
Det er forresten for enkelt å analysere en aksje basert på noen få vanlige tall. P / E-forhold, bokverdier og nettoinntektsvekst er ofte den første, og noen ganger den siste, vi ser på. I gaming industrien betyr disse tallene ikke noe når du prøver å verdsette et selskap.
Hjertet i misforståelsen er måten spillvirksomheten er bygget på.
I dag skal vi:
- OPP IGJEN, BABY
- LUKT NED TIL H…
0 stemmegivere
Stenger denne, da handelen tross alt har begynt
Hype starter nok mye tidligere enn 4desember og mye skal skje innen da. Oppgraderinger, Pets kommer og nye dlc pakker. Ce skal vel også inn i nye markeder. Og siden aksjen falt allerede mye i går så tror jeg ikke den skal så mye lengre ned nå, visst i det hele tatt.
Var det ikke slik at pre-sale av MYZ starter en av de første dagene i November, altså om drøye to måneder?
Skal ikke se bort fra at hypen starter samtidig med det.
Foreløpig ned 8,5% siden kjøp i går. Svir en god del må jeg si, men har bestemt meg for å sitte og se 2-3 ukers tid.
Som vanlig lærer jeg aldri med tanke på Funcom. Men denne gangen skal jeg være tålmodig.
Tror det beste nå er å logge av og glemme at man eier noe som helst.
Ja for det er ikke lenge før den er i 10
Største møkka aksjen å sitte i spør du meg.
Vi får se, kursen er nå over der jeg kjøpte mer i går
Ja nå kan du være ufin, når du er ute !
Skal du først se an - så vent nå til sent november / tidlig desember og neste spillslipp I mellomtiden er det bare å slå seg til ro med at det blir litt volatilt her og der.
Tok 13000 til. Nå er det tomt for kapital. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har ingenting å si om man ligger inne med tap en stund. Jeg har i hvert fall ikke evne til å finne en bunn uansett.
Etter at jeg gikk ut igår så fikk jeg tilsendt noen gloser og kallenavn. Syns det er på sin plass.
Nå som du har solgt deg ut og aldri skal kjøpe igjen, så kan du holde deg unna Funcom-trådene også.
Greit?
Bare å kjøpe i dag
Leser tråden selv om jeg ikke skal inn igjen.
Er 20. 000 i urealisert tap nå, hadde en stund nesten 40.000,- det svinger men så lenge Funcom leverer så kommer kursen tilbake, 100% sikkert
Tipper denne skal opp og så ned, så sideveis før den går i sirkler deretter opp igjen til slutt!
Har selv noe urealisert tap selv nå, men så lenge det ikke realiseres så går det bra.
Husker du var maks uheldig med utgangen din av Funcom ved forrige korsvei også, @Slappenfjert. Traurig, det skjønner jeg. Litt redd for at herjingen til enkelte her fikk deg til å kaste kortene prematurt denne gangen også.
Jeg mener, i verste fall må vi vente til november for at det brygger seg opp til hype og nytt spillslipp. Og da snakker vi om MYZ, et spill som etter alle solemerker kan gjøre rent bord.
Har hele veien ment at kurser på 30,- er å forvente rundt MYZ-launch, så vi får nå se. Alt avhenger jo av hvor langt ned enkelte særinteresser skal dra aksjen denne gangen. Jeg tror ikke vi ser kurser noe særlig lavere enn dette, og at det blir konsolidering igjen på lavt 20-tall, før nevnte launch-hype tar til på senhøsten.
Lykke til åkke som
Ned godt over 150k siste par dagene her, no fucks given