Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vurderer å selge IOX å kjøpe BULL FUNCO X2 ND hvis den kommer under 40kr… hmmm

Henter meg en pose popcorn. Her blir det action.

Det må da vel være lov. Alltid lurt å lytte til de som har en annen mening enn deg selv, så ulike synspunkter er etter min mening bare bra. Ingen vet noe 100% i aksjemarkedet.

Det er greit, men vi trenger ikke det bitre oppgulpet ditt. Det kan du ta på HO.

1 Like

Kan folk ikke være venner selv om man har tap?

Noen selger noen kjøper, buhu. osv.

Blir ikke bedre trader av å kalle andre navn.

8 Likes

Hent et par pakker med våtservietter også. Nei forresten, lag et abonnement på dem så du jevnlig får sendt hjem, for dette kan bli meget tårevått :sob::joy:

Eneste grunn til å selge nå er om man ønsker å gamble på lavere inngang.

Hvor mange aksjer er tilgjengelig for å dumpe, det stopper opp til slutt så kommer den kjente rekylen som ofte kommer i selskap som gjør det bra

1 Like

Dette var i går:

Dette er i dag:

God stil!

Hvis du mener selskapet er riktig priset, kanskje du ikke skal kjøpe bull-derivater for nevnte selskap. Samtidig kan det tas til vurdering å slutte med **** på aksjeforum.

10 Likes

bilde

5 Likes

portis-svinginger på godt over 1 mill her, fra i går til i dag. Betyr jo ingenting. Er jo bare midlertidig. Merker at noen er bitre, synd det. Å selge mer enn man evt. MÅ nå, er etter min oppfatning galskap. Uansett uaktuelt for meg. Hadde jeg hatt kapital av betydning nå, så skal ingen være i tvil om hvor den hadde blitt plassert :wink: Pust med magen og smil til deg selv :slight_smile:
( Du har fått med deg at CE(O)-PS4-Japan har passert 40K med god margin sant ? )

15 Likes

Takk for aksjene på 18,16 :heart_eyes:

EDIT: var visst 18,16 i snitt på to ordre :stuck_out_tongue:

13 Likes

Bra gjort… :grin: jag köpte igår.

1 Like

Fint kjøp det :slight_smile:

1 Like

Husker “back in the days” når 12 prosent opp eller ned ikke endrett pulsen på noen her inne. Beste minne var han som klarte å flytte aksjekursen 5% når han startet å streame CE 5 timer før han hadde lov. Funcom var selv i chat`n på Twich å ba han slutte :joy:

Funcom leverer, CE har vært en giga suksess (allefall økonomisk). De leverer jo i henhold til strategien over hele linja, kursen kommer etter. Så lenge de tjener penger vil den det. Selv med den siste dagens støy så tar jeg det hele med knusende ro. har knust obx med funcom alene, kan ikke klage.

10 Likes

Funcom har gått mye mer enn det på en dag, helt ville tilstander før LMO ble utgitt. Noen som husker max prosent opp intradag på funcom?

Husker også da TSW floppen var et faktum. Tror det ble 50% ned på åpning.Også en dårlig dag da siste emisjon ble offentliggjort.

3 Likes

Synd da viss noen blir grinete på hverandre for dette. Jeg har solgt mine aksjer. Plutselig er jeg tilbake igjen.
Jeg prøver og holde stien min ren spesielt når jeg er ute. Synes det er god forum skikk. Er jeg posetiv prøver jeg å begrunne det.
En møter seg fort i døra viss en hausser den ene dagen og baisser den neste. Tenk litt på det. :hugs:
Halling

6 Likes

Du har gjort en grei trade om du lurer deg inn nå, regner med du solgte på 20 tallet?

20.45 ble snittet

Fantastisk, congrats

1 Like