Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kanskje fordi de er insiders og ikke kunne, og er kanskje noe annet når de kjøper av en annen insider med premie? Wild guess. Gir i hvert fall et godt signal.

Avtalen ble nok inngått på styremøtet.

Og da var kursen over 20.

2 Likes

Det ville uansett vært umulig å kjøpe et slikt antall over børs uten å sende kursen rett til himmels. Tradingaksjer som lager volum er en ting, rene nettokjøp noe annet.
Antallet var av betydelig art.

3 Likes

Ja, dette er nok en overordnet deal. Skikkelig vinn-vinn! Jebesen får lettet seg for en del aksjer uten drama, og innsiderne gir en stor f… you til tradere/shortere. Og Rorbu har så troa på at kursen vil være langt over 20 at de bare laster opp mer! :slight_smile:

Edit: Og dette lå jo som sagt i lufta. GRATTIS OG SKÅL til alle som har holdt ut!!

14 Likes

I morgen blir som det blir, dette er ett steg på veien i reprising av Funcom, det kommer til å bli humpete oppover :+1::slightly_smiling_face:

2 Likes

HEY VOLEON!

10 Likes

Tenk deg antiklimakset når denne åpner over 20 i morra, fyker opp til 21, pulveriserer en sperre på 300k aksjer og så blir dumpa ned på 18 igjen!!!

Lykke til alle. Imorgen betyr uansett ingenting i det store og det hele🙂. Kursen vil nok uansett sige oppover frem mot MYZ.

Kursen er blitt for stabil for de sinnsyke svingningene vi har vært vitne til tidligere.

1 Like

Det blir nok mye opp til småaksjonærene og hva de velger å gjøre. Skal man trade / være med på leken for å komme inn billigere og hva det nå ikke er blir det som det blir. Hadde flere tenkt som @Dweller hadde nok kursen fått en veldig pen utvikling fremover.
Handlinger har også konsekvenser :wink:

Men har nok lite å si på sikt. Signalene er ganske sterke på det ene og andre der!

4 Likes

Dette er hva jeg håpet på ville skje med noenav jebsens aksjer. Flott nyhet.

4 Likes

Etter å ha fordøyd det hele litt slår det meg at:

  1. Funcom har tatt undertegnedes og andres frustrasjon (og henvendelser) rundt handelen av aksjen alvorlig, og

  2. Utvist en styrkeerklæring jeg knapt har sett maken til. 15 prosent premie på kursen, og en eneste stor langefinger til spekulantene.

Takk til Robur, Fred, vårt nye styremedlem og Jebsen. Snakk om å demonstrere ståltro på egen virksomhet.

27 Likes

velkommen til klubben!

Ditt liv er nå offisielt over

10 Likes

Tar ingen gleder på forhånd. ALT kan skje imorgen og dagene fremover. Blir ikke overrasket over noe i funcom lenger :stuck_out_tongue_winking_eye:

Morgendagen er helt joker nord for min del. Ingen anelse hvor den ender.

2 Likes

Gå å legg dokke karer, kanskje en god natt søvn med sweet dreams kan overdøse dere med litt positivitet…

Penger på vei inn…håper jeg rekker å få kjøpt litt før det smeller O.O

Hva setter du som limit da, hvis du skal rekke å komme inn tror du?

Hei du. Drømmeplaneten sa du, reality check please :ballot_box_with_check::smirk:

2 Likes

Fikk ikke med meg sluttauksjonen i dag og har ikke sett på mobilen siden 16 siden jeg har skrudd noen forpulte IKEA-skap som ikke akkurat senker pulsen. Så sjekker jeg kjapt telefonen før legging, ser 90 nye poster i Funcom Småprat og ser at de nydelige svenskene: Robur og Malmberg, har bestemt seg for at vi skal tjene penger fremover! Blir faen ikke bedre enn dette. Jebsen måtte jo selge noe i løpet av de neste månedene, også gjøres det på denne måten. Blir nesten rørt her jeg ligger og ikke får sove. Grattis til alle som er inne med det de skal ha :heart_eyes: Om ikke dette blir en shortskvis så er de traderne såpass dyktige at de (nesten) fortjener pengene de tjener på å kjøre kursen ned. Får slutte å bable, men måtte bare få delt det med noen som skjønner.

Fortalte kona at aksjene mine kom til å stige ganske mye i morgen, og det første hun spurte om var om jeg skal selge. Har virkelig ikke skjønt noe som helst den dama der :joy:

17 Likes

Sitter å flirer for meg selv i sofaen, kona forstår ingenting😂

12 Likes

Haha, samme her…:joy:

2 Likes