Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/09/Funcom-rally-etter-innsidekjoep

1 Like

Ble for fristende dette…pittelitt til på 18.60 :joy:

1 Like

At restgjeld er omgjort til nye aksjer til Jebsen og at Funcom nå er et gjeldfritt selskap?

1 Like

Det er forsåvidt en melding som er varslet (før nyttår om ikke annet) og uproblematisk med tanke på innsiderinformasjon. Men synes formuleringen i meldingen tyder på at det tar litt tid enda før den kommer.

1 Like

Krafer
Jeg tenker det kan komme ny melding om innsidehandel. Var de villige til å gi 20 kroner i går, da ser jeg ikke bort i fra at de handler i dag for 18,50,-

Tiden vil jo vise om jeg tar feil men jeg tror ikke det kommer en slik melding. Finner det mer sannsynlig at innsiderne handlet det de skulle i går og ikke foretar seg noe på en stund.

Hvis noen av deltagerne i går skulle finne på å pleie kursen med kjøp så holder jeg en knapp på Robur i tilfelle. Men de har vel ikke vist veldig stor interesse for å kjøpe aksjer over børsen så langt har de det?

1 Like
1 Like

Er mye tror og overtolkninger.
Gårdagen viste vel at alt kan skje fra blå himmel her. Kan fort hende at noen av de innsiderne som ikke var av de få igår ser en mulighet. Å kalle det kurspleie og ikke at de kanskje anser det som et godt kjøp sier vel noe.

Eneste vi vet sikkert er at selskapet snart er helt gjeldfritt og fremtiden er svært spennende. Det nye Funcom har alle muligheter foran seg.
For her er det mange som har blitt overrasket over en helt vanvittig turnaround i børsverden. Skjer vel 1 av 100 ganger i beste fall.
Med tid og stunder vil aksjen måtte dekkes og finansnorge må på banen samme hva historien til selskapet har vist oss.
Velger å tro mest på de som har dette som daglig yrke inntil videre :wink:

9 Likes

Syntes noe av det som var mest positivt var at Susana Meza Graham kjøpte 150.000 det viser tillit

17 Likes

bilde

17 Likes

olje sammanträff med 1600 deltagare hos Pareto i tisdags.

Igår hade Pareto Gaming Seminar med 1 deltagare:

5 Likes

Da kjøres kursen opp, dere :rocket:

Vil vi denne gangen:

  • Pump og dump #73629 rett i kjeften :shit:
  • Konsolidering på ~20 :pray: som all logikk burde tilsi
  • Umulig å si #Funcom - spør Lili Bendris :crystal_ball:

0 stemmegivere

Avstemningen er på sett og vis et bevis på at Funcomaksjonærer flest har utviklet PTSD: Ingen stemmer for konsolidering :joy:

3 Likes

Vil bare minne om at det alltid er en viss treghet ute og går hva gjelder reaksjon fra større aktører som for eksempel forskjellige fond.
Om det gjelder forskjellige regelmessige rapporter eller meldinger lik den siste om innsidekjøp i FC så vil det ta litt tid før man bestemmer seg.
Jeg vil mene at større aktører som handler på langsiktig grunnlag sannsynligvis ikke vil ta affære før over helga.
Dekning fra et hus hadde virkelig gjort seg nå.

4 Likes

Min drøm er at det fjernes 500.000-1.000.000 aksjer fra det åpne marked. Eller mer.

4 Likes

Kan det der evt være en solbrun @Evilfreud ?

Nå er jo pareto sine gaming seminarer både godt besøkt og faglig meget bra

1 Like

Til advarsel for shortere - slutt mens leken er god:

2 Likes

Han satt ikke short :stuck_out_tongue:

Han har vel brukt en gearing av en annen verden for å få til dette.
Men er nok samme gearing som gjorde at han tjente tresifrede millionbeløp år etter år også.
Ala Funcom Bull/Bear x50000 :sweat_smile:

Hvordan vet du det? Uansett er poenget at man kan gå på sinnssyke smeller når man driver med spekulasjon.