Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Burde ha kommet trailer for spillet de utvikler ilag med petroglyph allerede ? Første conan exiles trailer kom juni 2016, release date mai 2018.

"Funcom N.V. has entered into a partnership with Petroglyph Games Inc for the development and publishing of a new game.

The game is based on the Conan the Barbarian IP and is planned to launch for PC during the first half of 2019."

Så release innen april 2019 da(edit: juni 2019) . Muligens ny strategi ala blizzard med å release trailer tett opp mot release date ?

Du mener ikke innen juli ?

1 Like

Ja min feil, tenkte første kvartal !

Jeg forventer dette i løpet i av oktober, andre tror det ikke kommer før etter nyttår.

1 Like

Mutant trailer/teaser kom väl i April, 6-7 månader innan?
Tycker det är lagom för en AA produktion.
Efter mutant är ute är de bra tid att börja med petroglyph marketing, då har man även strategifantasters ögon på sig redan.

2 Likes

Hva i svartballe! Først Raymon i FFK så skal småfiskene bli voldtatt nok en gang i funcom. Hælvettes hælvette i hælvette for en start på uka.

1 Like

Kursen er ned 1,41% på syltynt volum.
Voldtekt er i vell overdrevet . Kanskje en liten dask på rumpa . Ikke noe mere …

1 Like

Joda, er grusomt kjedelig å bare vente🙂 måtte klage litt

1 Like

En liten finger her og en finger der, brått sitter du med en hel underarm i ræ… :astonished:

3 Likes

Folk er utolmodige og kursen går sakte men sikkert nedover til vi får rakettfuel igjenn

1 Like

Spent på om 18 ryker i dag. Da bærer det vel fort ned på lav 17.

Da tenker du på close da eller?

Ja. Ryker 18 tror jeg lav 17 er rundt hjørnet… Det kan fort bli lang vei til årets høyeste… Spørs om ståa + MYZ klarer å dra kursen helt dit… får vurdere salgspunkt på ny da.

1 Like

Solgt nok på lave nivåer dette året. Selger ikke før vi overstiger innsidekjøpskursen

Det tror jeg skal gå fint. 25 derimot?

1 Like

Det er nok best å logge av og spise is, og vente på at @Cirmes pumper kursen opp igjen…

Fremover tror jeg at MYZ blir bra og jeg forventer at kursen kan gå til minst 25 i desember. Potensialet til MYZ er omtrent det samme som CE, mens inntjeningen er ca 65 prosent av CE. (der 50 prosent går til Funcom direkte og 15 prosent via royalties på Mutant IP)

Dette vil gi en ok kurs på Funcom, frem til Petroglyph release til neste år…

Aksjen tvinges til å starte neste launch-rally og (overmoden) reprising fra kurs ~17 og ikke 20+. Kommer ikke mye godt ut av denne gisselsituasjon. Trist å se å se hvordan mange har utviklet Stockholmsyndrom.

2 Likes

Ved å holde på aksjen mens den tuter å kjører nedover, mens de sier “nei nei nei, denne skal opp”? :innocent:

2 Likes

tok noen flere i dag og. Føler på gikta at vi er i nærheten av bunnen nå;-)

Jeg er blant dem, jeg. Men det er ene og alene fordi jeg nekter å bli en del av problemet.

Tenkte mer på at aksjen er brutalisert så mange ganger at folk har mistet evnen til å sette hale på :pig2: når det kommer til å forstå hvorfor kursutviklingen er slik den er.

Det er jo komisk, når det kommer profetiske utsagn om rekordkurser rundt nyttår, at det trykkes :heart: og likes over en lav sko selv om avsender er hovedårsaken til at man nettopp ikke får de kursene selskapts turn-around skulle tilsi.

Selvfølgelig ikke.

Neste spørsmål er hvorfor kursen er ned 30 prosent. Hvorfor rekordkvartaler ikke hjelper. Hvorfor innsidekjøp 15-20 prosent over kurs har null effekt, og hvorfor omsetningen i papiret er null, niks nada.

Svaret er at folk ikke rører (eller rett og slett rømmer) aksjen som følge av ovennevnte brutalisme og “ulogiske” kursutvikling.

7 Likes