Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Velkommen i redningsflåten.

Alle som har sittet stille i båten har sittet trygt, det bare det at man kunne kjøpt billigere om man hadde vært etterpåklok før, dvs førpåklok. Kursen kommer nok den, det tar bare litt tid :slightly_smiling_face:

1 Like

Har snitt på 16,05, så sitter greit jeg også.

1 Like

Hva har du lavere snitt en Frivag! han hadde jo lavest snitt av alle!! :stuck_out_tongue:

13 Likes

Føler meg ganske heldig som har lavere snitt enn eksperter av det kaliberet!!

6 Likes

Jeg får vel banke til jeg også da, :joy: Snitt 11,95 da har jeg trekt fra “traden” min på forrige snittpris.

6 Likes

image

17 Likes

Hoooooold.

Resist the urge, and we will prevail.

Ta imooooooot! XD

Seriøst kara… skal vi åpne 70 øre ned??

BS makro…

Var turen fra 17.09 til 17.77 så gøyal at vi må ta den en dag til…

yeah…er faktisk sundt å ta avstand i disse dager og komme tilbake i desember…

Hvilke innlegg snakker du egentlig om nå? Lure folk ut av aksjen?

10% opp idag ? Vi bor i et rally :rocket:

Har jo ikke blitt handlet en aksje. Hva fabler du og makker om over her?

Høy tetthet av pessimister her. Hva er anledningen? Redd for videre oppgang?

Får du ta deg en bolle. rapporter om du vil. Bare fordi at du er fornøyd med egen inngang og frykter reaksjoner i dag (som i grunn er veldig realistisk mtp. gårsdagen) som gjør inngangen ikke fullt så bra alikevel så blir du provosert?

Vi kommenterer bare hvordan det ser ut nå rett før åpning. Sorry om du blir støtt. Du kan jo sjekke selv.

Jeg har åpenbart høyere snitt en deg så er ikke happy om vi åpner ned.

Frykter ingenting bortsett fra at du legger en liten fillepost ut for salg 70 øre ned og deretter søker til forum for å fortelle om denne forferdelige hendelsen :laughing:

Og nå spekulerer du. Jeg selger ingenting i dag.

1 Like

Här snackas det för mycket… har ni ingenting att göra än att följa Funcom minut för minut… Kyla ner :wink:

1 Like