Jeg ble rapportert i går for å si Hurra for oppgang. Da må vi og rapportere disse " Hohohoho, jeg tror jeg kommer, det ser ut til å gå ned" - innleggene
Deg om det, plager ikke meg
Det tror ikke jeg heller. Men jeg tror du godt kan legge ut fake salgsposter og håpe på nedgang? Er jo ikke slik at vi kan kontrollere det? Jaja… ikke vet jeg. Ser flott ut i dag?
Ser rødt ut i min portis per nå. Logger av som alle andre burde
“Alt” åpner ned i dag… skulle jeg solgt, måtte det blitt gjort i går… lite vits nå, den tid jeg tror det bærer opp igjen utover dagen.
Det tror jeg og.
Det shadow sier her, kommer meg ikke ut om jeg så ville, iallfall ikke til en pris som er god nok til å evt. snitte ned.
Hvorfor er det mulig å se hvem som selger og kjøper i Sverige men ikke på tullebørsen i Oslo?
Tiden vil vise
Som sagt, jeg rapporterte dere og håper andre gjør det samme.
Som sagt. Gjør det du vil du.
Pga USA ? Les deg opp på Makro …
Fortell da. Hva er det som skal forhindre Funcom i å tjene penger som gress?
Takk for råbillige fun aksjer i dag. Får ett bra snitt med kjøpene mine i dag. Håper flere her inne nyttet muligheten.
Det er ingenting som vi gjør her inne,når vi kjøper eller selger som skal hindre Funcom å tjene penger, heldigvis…
Ja har fikk omsider lagt inn ordre… Sbanken var selvfølgelig nede når Fun gikk under 17.
Havne vi under 17 igjen så er jeg klar
Fikk 2923 på 17,10
Da er det bare å fiske litt under 17…
Kjøpes ganske hardt av noen. Tror du skal ha fokus på oppsiden?
“Alt” faller jo i dag selv om det er helt urasjonelt for nært motsykliske aksjer som Funcom!
Traderen i Sbanken suger p××××…
Fortell da. Hva er det som skal forhindre Funcom i å tjene penger som gress?
Spørsmålet er om dette er starten på en større korreksjon eller bare en dupp i et lengre bullmarked. Selv heller jeg mot det første, vi har ikke hatt en skikkelig stor korreksjon siden oljekrisen for 3 år siden og finanskrisen for 10 år siden. Hvis vi nå får en slik korreksjon vil alt falle, inkludert Funcom. Det ser man jo i dag. Om Funcom tjener penger mens dette pågår, som du påstår, så er det jo bare lurt å kjøpe nå - men om de ikke gjør det og salget faller i tillegg til at vi har en korreksjon så vil jo aksjen falle mer?