Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ikke noe shorts av betydelig størrelse

Ref: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0012756266

1 Like

Tipper vi i Funcom er nede på 12-tallet i løpet av neste uke😫

Shit… Nå går det unna… Gavepakke til ASP som solgte seg ned for ei uke sia da.

1 Like

Man kan fort få en fortsatt nedgang i usa frem til Q3 tallene kommer der borte

Inte du som släpte Funcom för forever :grin: men iaf kommer hit?

Kjøpte mer Funcom i dag :see_no_evil:

9 Likes

Jeg byttet ut noen med x2 :see_no_evil:

3 Likes

Tror jeg ikke, de er forventet å bli bra.

Bra läge för dom som har pengar…

2 Likes

Noen som har sett på gamingsektoren i lavkonjunktur?
Har hørt at kino osv får en oppgang i dårligere tider, da dette er langt billigere underholdning enn utenlandstur osv. Regner med at gaming faller under samme kam. Pr time underholdning er jo dette også mye billigere enn kino.

3 Likes

Mener noen her inne dro akkurat den samme resonnementet for ikke så altfor lenge siden. Man kan jo håpe :slight_smile:

Spiller pent liten rolle i all den tid volumet er fraværende… Da er det fortsatt lekestue for de(n) vi vet.

1 Like

Ser ut som at Funcom samarbeider med noen australske streamere. Kanskje de er representert på PAX Australia 26/10? Er jo tross alt hjemlandet til Joel Bylos.

Samme dato er også Twitchcon i gang i San Jose. Funcom har tidligere vært aktiv mot streamerne der.

3 Likes

Hva nå Monok? Krisen over?

USA henter deg inn og resten følger etter, morgendagen kan nå like gjerne bli tilsvarende opp igjen, i alle aksjer som har fått juling i dag

1 Like

Ser du fokuserer på meg istedet for å følge markedet.
Ingenting gjør meg mer glad om funcom skyter opp, men jeg har litt tvil på at det skjer i dag.

Jinxet det her om dagen da jeg sa lav på 16 tallet :grimacing:

1 Like

Ser ut til å flate ut på Wall Street. Satser på opp igjen i morra🙂

3 Likes

Selv om aksjen gikk fra 10 (nov17) til 25 (mai18) så syns jeg likevel det har vært en begredelig stund i etterkant, børsen har aldri vært høyere og mens børsen har steget så har Funcom kursen sunket fra 25 til dagens 17. Helt ræva utvikling. Nå som vi kanskje står foran ett lite krakk i markedet så skal selvfølgelig Funcom igjen få svi. Ikke mye kjekt for de som sitter med aksjen. Jeg er ute av aksjen men sitter jo selvfølgelig med begge beina i skiten i en annen aksje som jeg valgte. :ok_hand::fu::fu: er det ikke typisk. Noen kjenner seg sikkert igjen og

Likaväl älskar du Funcom tråden… :rofl: