Ja det gjør jeg. Har jo noen kompiser her inne som er inne i den
Hvilken aksje ?
Tør nesten ikke å si det kjøpte nel på høy 4. (Når det skal sies så satt jeg med 450.000 aksjer i nel som jeg i lang tid satt med fra 3,5til 2,1 før jeg solgte meg ut. Ett sviende tap. Aksjen har doblet seg og vel så det siden) så klare jeg selvfølgelig å gå inn i den igjen på høy 4
Jaja. Nel blir bra den men var jo ikke meningen å sitte planta i skiten igjen
Bra täcken för oss… menar Funcom aktier kommer att dubbla sig ser ut så
Føler med deg! Jeg har vært inne i Nel, for nær tre år siden? Ferdig med den, både pga at jeg ikke har tro pga Hydrogen er redningen, og jeg ser ikke hva Hydrogen er så overlegen batterier på, foreløpig.
Men jeg håper virkelig du kommer deg greit ut og gjerne med solid fortjeneste🤞
Departementet har innledet et samarbeid med spillbransjen for å se nærmere på rammevilkår for dataspill når det gjelder blant annet finansiering og tilskuddsordninger. Også talentutvikling, kompetansebygging, internasjonalisering og hvordan norsk spillbransje kan videreutvikles, er noe en ønsker å se nærmere på.
Kanskje Funcom skulle startet et studio i Romania? @koe
Romania legger nesten én milliard kroner i teknologi- og spillutvikling
Skal få bransjen opp og gå.
(PressFire.no): Rumenske myndigheter har varslet at de skal satse mer på teknologi og spill, og at de derfor oppretter et fond på 94 millioner euro.
Det tilsvarer omtrent 900 millioner kroner i støtte, øremerket teknologi- og spillbedrifter.
Ja det hadde vært noe. Det gikk imidlertid ikke så bra når de prøvde seg på å etablere seg i Montreal, hvor det var lignende incentiver for spillselskaper. Så da må utførelsen bli litt bedre. Men så er jo Funcom et helt annet selskap i dag, så mulighetene for at ting hadde gått bedre nå, er nok definitivt til stede.
Leser at Ubisoft og EA er godt etablert i Romania, noe som kanskje kan gjøre det vanskelig for eventuelle nyetablerte spillselskaper å få tak i folk? Kanskje oppkjøp?
LOL@dommedagsprofetene!
Børsene kommer raskt tilbake og Funcom kommer til å smelle opp igjen-hardt! Tenk å selge nå å måtte gremmes over verst tenkelige utgang før tidenes launch rally setter i gang…
HOLD Ugyldig body
Se på den jævla ordreboka,det er ingen som vil selge av vanlige folk(bare roboter) . Det er ikke synlige aksjer opp til 18.50
Ble kjøpt 55 aksjer på 17,39. Kun for å utløse kjøp
Sånn er det begge veier.
Funcom-aksjonær som kjøpte etter launch på 24 kroner og tok på seg gullhatten litt for tidlig.
… den egentlige saken https://www.aftenposten.no/100Sport/andreidretter/Taranger-satte-verdensrekord-etter-utrolig-lopebragd-262759b.html
Så spennende er Funcom idag