Funcom kan godt gå opp 2,36% hver eneste dag for min del.
…2,36% in i evigheten
Registrerer at 2 av 3 Teksperter anbefaler kjøp. Imøteser kommende uke med en god følelse.
Kan være den første til å innrømme at jeg var på nippet til å selge idag:)
Liker ikke å gjøre unntak å hodle, men det det er jo funcom
God helg
Måtte piske litt fornuft i deg først
Hehe, takker for den. ikke alle som har tid til å følge med på funcom maletørking minutt for minutt:)
That’s what friends are for!
(Og Insider medlemskap ) Ser frem til mange flere dager som dette med maletørking
Da er giringa klar og lagt langt under dagens kurs. Om noen skal dumpe kursen så skal jaggu jeg investere i fremtiden.
Helt enig @anon91440261 (Ref. TA innlegget ditt) Ingen grunn til panikk nå. Hadde den siste tids kursfall vært linket opp imot det fundamentale, så hadde jeg vært bekymret. Virkeligheten er vitterlig at casen ALDRI har vært mer solid! Nå gjelder det bare å sitte på det antallet med aksjer man er komfortabel med og ta livet med ro.
Hehe, vi tenker likt @Hakon Om vi i neste fredag er på 20 eller 15 tallet aner ikke jeg, men sånn just in case så har jeg flyttet på noe midler og kommer til å ta solid jafs skulle sistnevnte inntreffe
. Tid kommer godfolk. I mellomtiden god helg til alle
Hvem hadde trodd vi skulle se 17-blank. Man får sørge for å være beredt midt oppe i denne kursidiotien.
God helg
Jeg har også overført mer ‘midler’, men i mitt tilfelle betyr det bare en månedslønn håper jeg heller får kjøpe noe annet med de pengene, men hvis den faller mer så kjøper jeg litt til
Har en kvart mill satt av til skat 2019, men et lite opphold i Funcom kan jo tenkes at skjer
Det gjorde jeg i 2017 med suksess
Bruker ikke folk ASK ?
Nope
Gjør ting for forutsigbart.
minst 28 tjänster ute till Oslo kontoret. https://jobs.funcom.com/jobs?department_id=&location_id=9813 inte dåligt alltså
600 000 i lønn samt SOS kost etc blir for 20mil i kostnader ? Håper inntektene står i forhold.
Tror ikke du trenger å regne med 600k i inntekt i snitt på de
Tja. De svømmer i penger med 1 suksess. 6 stk på gang de nærmeste 2 åra. 2-3 pr år er strategien. Det trengs folk.