Er en grunn til at folk her inne utvikler Stockholmsyndrom.
Vårt forum er uten tvil det forumet som har absolutt best kunnskap om Funcom.
Muligens representerer det også det forum hvor hva som blir sagt faktisk I størst grad innvirker på kursen også simpelthen ved det faktum at man er en samling av forskjellige typer investorer. Hvor noen er daytradere og markedsfører for sin egen butikk heller enn å snakke om selskapets ve og vel.
Dessverre gir dette tendensiøs negativ omtale av Funcom.
Gleder meg til kveldens Gordon Gekko rapport. Vi trenger en vitamininnsproyting!
De siste gangene dette har skjedd har kursen steget og på ‘’ magisk’’ vis er sperrene borte
Traders gonna trade
Jepp i know! Følg med nå
Hva skjer i kveld?
Edit: Tenkte det var litt tidlig med Q3
https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/calendar/1539640800000/1542322800000/200293223/all
Var forum sjefen som i en eller annen tråd henviste til en forumprofil, Gordon Gekko, som vil publisere en analyse i kveld.
Mener jeg kjenner navnet fra HO i allfall.
Tolket det som om det bare var Gordon/Bagger som ønsket å slippe til og spre sine såkalte analyser igjen jeg.
“Vi bor i et rally” - gordon/bagger 1993-2018
Å vipps. Der va de borte
Teabagger’n er konge da, stor sans for han! Lett å latterliggjøre men har langt større innsikt enn gj.snittet.
Enig med deg cagey2👍
Joda. Han har sikkert masse innsikt, men måten han formulerer det på, og mengde innlegg/poster gjør det til tider komisk
Han er hyggelig han. Må gjerne slippe inn igjen på forumet for min del.
Jeg har ikke sans i det heletatt. Muligens innsikt på visse områder men totalt faktablind på andre områder. Til tider vist så total manglend evne til å ta inn over seg fakta at det bare er nødt til å være et bevist valg. Og når han blir ettertrykkelig motbevist blir han bare stille en periode, eller snakker om helt andre ting og så er det pinadø pån igjen med påstander som ettertrykkelig er bevist feil. Slikt gir null respekt i min bok. Kombiner dette med en ekstremt nedlatende tone (og hyppige innslag av forsøk på hersketeknikker) overfor de som motbveiser hans påstander og du har et element forumet absolutt ikke vil ha noen nytte av.
Det er mitt syn
Snakker med mange års erfaring fra Hegnar.
Bagger for President!
Make Funcom Great Again!
Det er en grunn til at han er permabannet herfra
At han er fullstendig manisk og umulig å moderere er et annet aspekt ja… synd for han og synd for oss egentlig.
Han har også ringt sjefen min på jobben min og sendt eposter til han. Der han påstod at jeg hadde brukt meglerinnlogging til å finne telefonnummeret til dattera hans og legge ut på nettet. Det jeg gjorde var å legge ut kontaktinfo som stod registrert på Yngve /Bagger/Gordon) på Hegnar som stod registrert på Gule Sider. Grunnen til at jeg gjorde det var at han påstod at han kjøpte mens aksjonærlister viste at han solgte. Sjefen visste at jeg ikke hadde brukt meglerinnlogging til det han påstod for det er bare en person i vårt firma som kan gjøre det. Så sjefen frikjente meg, men han skrev mye annet også. Sjefen min bad han holde forum til forum og ønsket han lykke til med tradingen sin.
Jeg har kranglet nok med den fyren der og hadde nok sjeldent vært innlogget her om han kom tilbake. Sluttet å bruke Hegnar den dagen han ringte sjefen min.
På flere kontoer