Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja, det er jo modus operandi.

Forskjellen denne gangen er at ca. ingen gidder å være med på leken lenger. Men nå skulle visst Messias til Sverige for å forkynne Funcom til analytikere der.

Noe må i alle fall skje.

1 Like

Jeg gidder ikke å la meg presse ut i hvert fall. Vært med for lenge for det. Plutselig skjer det noe, og kursen spretter opp, og da vil jeg helst sitte med aksjene mine;-)

1 Like

Som å se på maling tørke. Så stille har jeg ikke vitnet det siste to år

bilde

1 Like

Skal gjerne se på det bildet der hver dag om vi nå får som jeg håper, ti øre oppgang per børsdag frem til 05.12.2018. (i snitt såklart, jeg vet jo den ikke beveger seg sånn bokstavlig…) :slight_smile:

Hvor er forresten Stig Myrseth nå? Han gikk jo på Hegnar TV i fjor og sa han kjøpte Funcom fordi de hadde steget mye før lansering 5 ganger på rad. Nå er det jo 6 ganger på rad. Kanskje han tar et bet igjen…Noen som kan spørre han? Eller er det bare 5 ganger på rad som er interessant? 6 ganger på rad er vel ikke noe bra greier det…???

1 Like

Blir en fin avkastning det Morti;-) Skal overhodet ikke klage om din profeti slår til👌

1 Like

Er du fornøy med kurs på 20,7 05.12??

Ja, har tjent bra med penger jeg da;-) Men håper selvfølgelig på mer, 25-26kr hadde jo vært bedre!

Nei det virket nå litt lite. Si 20 øre da heller :slight_smile: Hadde vært fornøyd med det

Da er vi enige, 20 øre pr dag;-)

Skal vi noe sted må først eieren av robotskrapet trekke tilbake ordren om å låse kursen på 17-blank.

Et av de absolutte høydepunkt i Funcominvestor/Tekinvestor sin historie :joy:

3 Likes

Myrseth driver vel med et krypto mining selskap eller noe sånt nå?

2 Likes

En god unnskyldning! Det hadde jeg glemt et øyeblikk, men husker det selvsagt nå. Ja ja andre tenker nok at historien gjentar seg uansett. Man må bare få opp hypen litt. Kommer nok nå snart. Trailer om det neste spillet etter MYZ kommer kanskje nå snart?

7kr opp til 24 kr er et realistisk kursmål om ikke annet.

Skal pumpes mye for å få den over 25kr. :slightly_smiling_face:

1 Like

Er den en plass vi kan å pumpe så er det i pumpcon :ok_hand::grin:

1 Like

Aldri i verden om jeg har tatt på meg så mye beta uten forventing og tålmodighet for kurs på høy 20.

Som vanligt så pratar alla om exit kurs vid MYZ spelsläpp. Verkar som norska investerare är extremt kortsiktiga.

19 Likes

Jeg tror bare de ser på hva som har skjedd etter launch hver eneste gang de siste ti årene i Funcom. :slight_smile:

2 Likes

Spørsmålet er vel hvor mange vellykkede launches som skal til før akkurat det snur og kursen går motsatt av hva den alltid har gjort.