Robur Ny Teknik får juling nå. Kan jo hende folk selger seg ned/ut av fondet nå og de derfor må selge ned i Funcom også?
De opererer ikke så kortsiktig. USA er snart grønt igjen
Nå er det mye krisemaksimering her, noen som så siste aksjonærliste, det er 1.2 millioner flere aksjer på topp 20 gjengen.
De har vel ikke noe valg så lenge noen vil selge fondsandeler?
Er ikke Funcom forsvinnende liten del av porteføljen? De har ca 20 milliarder under forvaltning totalt 100 millioner eller noe i Fun, dessuten satt de med en del cash
Har makset ut belåning i dag. Alt skal inn i Funcom enten det faller mer eller om det snur her, dvs alt skal inn uansett nå!
Den trenger ikke å snu før om 30 dager kjøpe julegaver til jentungen eller Funcom til meg selv
Edit: det var en spøk. For de som trodde det var mulig å nedprioritere ei lita jentes glede med julen
Så hvis det faller nå, så må du stille med kapital eller så tvangsselges det?
Nei, ikke gå inn med max giring i Funcom. gi deg selv PLENTY med margin, så du ikke må stille med mer kapital/tvangsselge. Regn på at hvis du kjøper Funcom for X mengde giret penger, så må aksjen under Y nivå før du må begynne å selge/stille kapital.
No problem, full kontroll
Kjøpte ikke i dag altså selv om kanskje burde? Men alt skal inn i løpet av morgendagen evt senest ut uka.
Funcom til jentungen?
Tja, kanskje ikke dumt å sette av en pott for en lengre investering. Sånn type 15 år ish
Hvis hun liker berg og dalbane som andre unger er det ingen dum ide
Ja det var det jeg tenkte
Nei sparer nok i noe mer holdbart for henne tror jeg da
BTC!
Hva er det?
Bitcoin…
Nei beklager, det har jeg aldri hørt om. Er det bra? Hehe og he
/s…
Aner ikke hva det var men jeg skal slutte med tørr humoren nå for i dag
Positive tanker for Funcom de neste 6 mnd’er
Flere aksjer på topp 20, insidekjøp med hovedvekt på 20 kroner, Funcom som tjener masse penger på første store tittel under ny strategi, myz og nok en god kvartalsrapport rundt hjørnet, flere titler neste årene. Hva mer trenger du?
Om kursen skal opp eller ikke avgjøres av om Funcom fortsetter å gjøre det de gjorde med CE. Tjene fett med cash. Nå har de god tid pga penger på bok og kan fokusere på kvalitet, kvalitet selger om ideen er god. Suksess avler suksess.
Kjøp aksjer, dekning kommer før eller siden og nye kjøpere kommer snart til. Jeg tror alt snur på neste kvartalsrapport, det vil bli lite grunn til sell on news, fordi jeg tror ytterst få har kjøpt lavt nok til å ville realisere på disse nivåer.
Jeg tror vi får minimum 30% frem mot myz launch av kvartalstallene og tingene rundt pluss hype mot launch. Andre news som nye spill eller flere insidekjøp kan bidra med noen dager med 6-8% oppgang oppå her, så kurs mot 22-23 til myz launch ser jeg på som sannsynlig.
Volumet er så lavt på denne nedgangen at vi kan fort får en kraftig rekyl i en aksje som gjør alt rett om dagen men som kanskje har fått vel mye juling av kukskaller, tradere og roboter