Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

jeg tenker jeg drøyer det litt lenger før jeg kjøper inn mer. ser for meg 14 og lavere. bare vill gjetting da.

2 Likes

Blev köp här också, kunde inte låta bli! :grinning:

Det nærmer seg ny rapport av positiv karakter og MYZ fokus. Ikke lenge igjen nå folkens :slight_smile:

Julaften kom tidlig i år - grattis!

2 Likes

Da har jeg fått alt mitt, fikk snittet ned 5kr og 30 øre gitt🧐

13 Likes

Gratulerer til alle som har kjøpt på disse nivåene. Det blir mange fine julegaver på dere i år!

#ikkemisunnelig

FTFY, og ditto.

Blir i alle tilfelle interessant å se handelen ut dagen - ikke usannsynlig at bunnen før nyttår settes i dag. Og den ble mye lavere enn det 99 % av oss anså som realistisk.

Det kan tyde på at de som får kjøpe her nede får en morsom reise fremover :slight_smile:

1 Like

At en skulle få handle på disse nivåer igjen nå med det som ligger i pipen trodde jeg absolutt ikke skulle bli mulig. Men takker og bukker :slight_smile:

2 Likes

God jul. :slight_smile:

Noen synes det er billig og kjøper utenfor børs.

Kanskje det er julenissen? :santa:

Kommer vel fort en melding på det etter hvert.

15 Likes

Er så misunnelig på alle som får kjøpt, snitte ned osv. Jeg får ikke til en dritt pga travel hverdag for tiden, til og med stop loss ordrene mine blir ignorert, aldri opplevd :P.

Jeg glemte bank id kodebrikken hjemme…

1 Like

Ring banken så får du satt det opp BANKID på telefonen :+1:

2 Likes

Bare å kaste brikke, innlogging og hele dritten nå😊
Hvis en ikke skal kjøpe da…gla jeg ikke har hjemmekontor i dag, hadde vært å tømt sparekontoene til barna da!

3 Likes

Faen det var et fint tips. De har jo noen 100k jeg kan «låne» :joy:

1 Like

@h3nk1 bra observert forresten

1 Like

Jeg ville tatt det litt med ro.

1 Like

Dette gikk jo ganske bra! :slight_smile:

Og da er kreditten offisielt brukt opp :sunglasses:

Og like patetisk synes jeg hver gang hvordan dommedagsprofetene overbyr hverandre på lave kursmål… :zipper_mouth_face:

Det var en spøk :slightly_smiling_face:

1 Like

Ja ja , jeg skulle ha doblet i dag. Men er uansett meget fornøyd med snittet mitt. Siden jeg har fulgt med Funcom siden 2015. Som også har vært mitt levebrød og lifesaver. Thank`s Fun :blush: Alltid når jeg har kjøpt meg inn igjen i Fun, og tror at nå er virkelig bunnen nådd, så har den jaggu gått enda lengre ned.

Alltid i minus, men alltid komt meg kraftig i Pluss. Uansett Røde tall gir deg ikke megalykke når det står på, men denne gangen så har jeg ikke så vondt i magen, selv om vi skulle få tidenes børskrakk.

Gjeldfrie/Penger på Bok./Pipeline vi aldri kunne drømt om bare noen år tilbake

Latterlig lav Mcap. Og et grådig lekkert spill “MYZ” med The “MIghty Duck”
På alle plattformer.

I disse tider burde Funcom vært en blå stjerne i et rødt “Hav”. Fun har gjort det før. PÅ tide at den gjør det snart igjen.

Yes “I do Belive”

7 Likes