Samme her, har alltid fått svar fra funcom. Det er endel ting de ikke vil svare på dog. F. Eks. nytter det ikke å spørre om når framtidig releasen kommer osv.
Innrømmer lett at jeg aldri hadde trodd i min villeste fantasi at vi skulle så langt ned nei…
Men nå skal det oppoppopp! Funcom Funcom UNTZ UNTZ osv!
Hvordan klarer du å poste på forumet ?
Han skriver med nesen! Det burde du jo vite!
Mitt svar fra Stockwatch i dag:
Takk for innspill.
Oslo Børs mottar daglig en rekke tips og kommentarer fra investorer og andre aktører i markedet. Alle henvendelser, tips og innspill blir lest av markedsovervåkingsavdelingen på Oslo Børs som vurderer informasjonen og videre oppfølging
Markedsmanipulasjon er blant de tingene Oslo Børs bruker mest tid på, og som vi tar svært alvorlig. I vårt overvåkingssystem har vi også alarmer som utløses ved mistanke om markedsmanipulasjon av ulikt slag eller brudd på andre bestemmelser og alle alarmene blir undersøkt. Dersom vi har en situasjon der vi ikke kan utelukke markedsmanipulasjon eller ulovlig innsidehandel, så vil vi normalt sende en rapport til Finanstilsynet, som vil følge opp forholdet videre. Finanstilsynet vil kunne anmelde forholdet til politiet eller Økokrim
Generelt kan jeg kan forsikre deg om at vi følger handelen i Funcom på lik linje med all annen handel og at markedsovervåkingen alltid vil iverksette nødvendige tiltak dersom de har den minste mistanke om at det foregår markedsmanipulasjon. Det kan være greit å være klar over at markedsovervåkingen generelt har en del mer opplysninger om handelsaktiviteten enn det som er synlig for øvrige markedsaktører og det er ikke alle tiltak som markedsovervåking gjør som er synlig for markedet heller.
Du finner de relevante bestemmelsene rundt markedsmanipulasjon i verdipapirhandelloven. Der defineres det også hva som menes med markedsmanipulasjon (http://lovdata.no/lov/2007-06-29-75/§3-8):
Med markedsmanipulasjon menes:
transaksjoner eller handelsordre som gir eller er egnet til å gi falske, uriktige eller villedende signaler om tilbudet, etterspørselen eller prisen på finansielle instrumenter, eller som sikrer at kursen på et eller flere finansielle instrumenter ligger på et unormalt eller kunstig nivå, med mindre den eller de personer som har inngått transaksjonene eller inngitt handelsordrene, godtgjør at begrunnelsen er å regne som legitim og at transaksjonen eller handelsordren er i overensstemmelse med atferd som Finanstilsynet har akseptert som markedspraksis på det aktuelle markedet, […]
Med vennlig hilsen | Best regards,
Geir Harald Aase
Kommunikasjonssjef | Communications Manager
Kommunikasjon | Corporate Communications
Det der er et standardsvar, han limer bare inn selskapsnavnet i teksten. Har sett akkurat samme teksten tidligere.
Jeg har stilt dem kritiske spørsmål ang valgene de har tatt og hvorfor, ang patches, oppgraderinger og dlc’er med mer. Jeg har gitt dem løsninger på problemer, sendt tilbakemld fra brukere, tilbakemldr om hvor problemene har vært hele veien, youtube klipp osv. Jeg har stilt den spm om deres evner, at de må få kvalifisert hjelp, og om denne stilen er noe de skal fortsette med videre i nye spill. Jeg har også sagt fra om hvilke hersing som fåregår med kursen dems og stilt spm om lovligheten i det.
Men mange liker ikke kritikk, alle skal “kløs i ørene”, bli fortalt det dem liker å høre. . Jeg føler jeg har truffet spikeren på hode men at de ikke vil bekrefte det. Mye vitner om at de ikke helt vet hva de driver med. Jeg har delt mine bekymringer og bedt om svar men jeg har ikke fått en dritt, har ikke følt meg verdsatt som investor. De er ikke godt nok kvalifisert og løsningsorienterte med måten ting er blitt gjort på, med hva de overser og at de bare kjører på med andre ting. Mange av streamene de har hatt vitner også om mangelen på et sundt forretningsliv og lidenskap noe som går utover kvaliteten og mestring , også på detaljnivå og finishen i produktet.
Kan du utdype med konkrete eksempler?
Jeg er lei av å stå på, hjelpe andre til å tjene penger men selv bli lurt og taperen i det hele. På Hegnar forumet har jeg også stått på som bare det, lagt ut utallige tråder og diskutert til fordel for dere og Funcom, men angrer bittert på det hele. Har bare hatt bekymringer, tapt betydelig og blitt utslitt. I begynnelsen het jeg Aksjedude der.
Kanskje senere, orker ikke nå.
Och du sålde vid den tidpunkten och den kursen? Eller banken som sålde… men varför all kritik just nu mot Funcom? Mår du inte bra av det? Fattar lite
Det er ikke noe Funcom har gjort som tilsier at kursen i går dippet under 15.
Problemene med Ce har ikke akkurat hjulpet men var pga krakket også.
Jeg har mistet trua og lysten.
Det er jo ditt valg. Er mange andre som sitter i rødt her inne, men ingenting har forandret seg fundamentalt i negativ retning så da er det jo dumt å tape pengene sine fremfor å være tålmodig.
Enig. Jeg økte igår (IGOR), fikk 666👹 på 15 og resten 15.30🍻
Er ikke Funcom som er amatører, men deg ! Skulle de ha behandlet aksjonærer slik som du forventer kunne de bare ha lagt ned.
Du har ikke truffet spikeren på hodet. Du har satt spikeren feil vei og du har tydeligvis ingen hammer!
Tror ikke du aner hvor tolmodig jeg har vært.
Tusen takk du