Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sto et eller anet om Lotto lenger opp. Om man ønsker å faktisk vinne. Så kjøp alle rekkene. Koster bare 61.4 millioner. Å vips så har man vunnet :joy:

2 Likes
  • Kjøper man en kupong med ti rekker, tilsvarer det populært sagt å treffe en bøtte med en papirkule kastet fra et tog på et tilfeldig sted mellom København og Madrid, forklarer professor i forsikringsmatematikk ved Københavns Universitet, Mogens Steffensen, til ekstrabladet.dk.

Funcom er ikke lotto. Poker er en bedre analogi.

2 Likes

Er vel nok Hegnartrolling nå er det ikke det?

2 Likes

Hva slags selvpining er det du holder på med nå da? Kjøp deg inn igjen eller hold tåta…

4 Likes

? kan jo selge på 16 kr nå om jeg vil?

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/10/Boersfallet-skaper-gode-kjoepsmuligheter

3 Likes

Skulle ikke du holde deg unna aksjer og børs nå?

Likevel sitter du her og sprer edder og galle. Kanskje @pdx bør gi deg en liten time-out i boksen for din egen del.

5 Likes

Skjønner det var kjipt å gå på en smell, men hva har du igjen for å skrive dette?

Du tapte noe penger. Men det gode og positive intrykket de fleste her inne har av deg, det trenger du ikke tape.

Move on. Du kommer sterkere tilbake en annen gang/et annet sted🙂

4 Likes

1 algo som vil opp og 1 som vil ned? God helg ass.

2 Likes

Det er en og samme :wink:

15??? Har vært borti i flere turbulente tider med Funcom og sure Børser. Vi snakkes på minimum 20-25 pluss, og om fornuften seirer så er vi langt over 30 !!!

3 Likes

Det går ingen vei tilbake sa jenta med eit smil😃

Jo men nå må du jo forstå at siden @Aksjerik har gitt opp så er det viktig for han at andre også gir opp!

4 Likes

Rett skal være rett. Analysene var ikke fully diluted. Med det mener jeg at det har kommet flere aksjer ut siden den analysen. Man må se på MCAP? Han mener MCAP kan gå til 9 milliarder på PE 40. Hvilken kurs tilsvarer 9 milliarder med dagens antall aksjer?

117 ?

117 kroner

Dæven, der ble visst noen nye Funcom aksjer på salg! Snakkes når vinden snur gutta!

:champagne:

1 Like

:wink:

Jeg har snittet ned på 15, 15,30 og 16. Helt fantastisk🍻 Tror vi er nær bunnen

Vad heter kappvändare på norska?

Proklamerar när du sålt och har dessutom mage att bedriva ytterligare påverkansoperationer efter det.

Förstår att du vill köpa in dig igen och är rädd att förlora pengar, men ditt beteende är förkastligt (och tragiskt)

Ja, jeg satser på det. Klarer ikke vente lengre i hvert fall!