Eh du, du glemte å fremheve “Dette er en kjøpsanledning visst man kjøper HØYKVALITETS AKSJER”. Det synes jeg IKKE Funcome er. Men uansett, det denne artikkelen ikke nevner er det faktum at USA er sykt nedtynget i gjeld og jeg tror dollaren kommer til å kollapse etterhvert. Det var på nære nippet i 2008, da fikk ikke mennesker ut pengene sine… Alle verdens økonomier er avhengige av dollaren, jeg sier ikke mer.
Var veldig da…
Da er det bare å kjøpe bear X 10 og bli enten krakkrik eller konkurs
For jeg er fortsatt rik. Ikke bare på penger men på et godt liv også Og det er ikke noe problem for meg å få det tapte tilbake, Jappens.
Snickers er forresten bedre…
@Aksjerik hold deg for go til dette, solgt er solgt. Tapt er tapt, det du gjør nå er bare å dra på deg fortjent vrede fra de andre forumdeltagere .
Det komisk tydelig hvordan noen på død og liv skal holde denne kursen nede.
16,07. logg deg ut. Gjør oss alle en tjeneste og logg deg av for godt.
@Aksjerik, ikke vondt ment men anbefaler deg å ta en pause. Tror du får nyte den befriende følelsen langt bedre da. Nå blir det for mye følelser. @Nocturne hadde et veldig bra innlegg tidlig i dag om hvordan han håndterte lignende situasjon.
@Jappens, det der var lavmål. Anbefaler både deg og forsåvidt alle andre om å besinne seg litt også. Det kommer ikke noe godt ut av slik skittkasting.
“Sometimes you win, sometimes you learn.”
Mhm trekk ordren vent på 17-18 kr og selg der om du på død og liv vil ut
Prøv å spis av den så skal dere se
Da kastes det bare ut mer aksjer - det som er problemet inntil videre - men hvor lenge?
Her skal ikke rally starte før det tillates.
Kort oppsummert:
- Sørg for at alle som er tungt inne etter hvert går tomme for krutt på vei ned, og etter hvert som kursen holdes lav
- Press kursen opp og kjøp traderaksjene som kastes ut uavhengig av om de er “billige” eller ei
- Press videre opp til traderbeholdningene skal inn igjen, noe som øker presset opp
- Dump
- Profitt
Dette har funket som en drøm i lang, lang tid. Men nå er volumet sørgelig lavt. Så kan ikke være noe særlig mer å hente på dette mønsteret.
Haha Gone! UNTZ takter nå
De er ute etter beholdningen til folk som aksjerik. 214000 aksjer, 0 bein i nesen
Du har ikke tapt en pøkk før du har solgt…
Hvilke gaming messer var det som pågikk nå som Funcom potensielt kan være representert på?
Både fundamentalt for den langsiktige er funcom et godt bet,men også for de som skal bare være med på hypen er funcom spennende nå. Dette har brukt å skape en perfekt storm i alle år jeg har fulgt aksjen. Jeg tror det vil gjenta seg igjen. Å selge nå er uaktuelt gitt historien til funcom-aksjen.
Fortsatt god vekst for BNP i USA.
Korreksjonen er ferdig…
Kjøp deg inn igjen nå…
TwitchCon og PAX something var det vel.
Den Pax greia er i Australia nå ser jeg.
Kunne ikke se at Funcom deltar hverken der eller på TwitchCon egentlig.
Ikke at det er så viktig altså
De har en viss involvering der, blant annet via disse streamerne (som også er til stede på Twitchcon):
Ellers er jo Joel derfra, så kan jo hende Funcom har sendt han på en velfortjent ferie dit (samtidig som han kan gjøre litt jobb da)