Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ingen som har rådet deg til å selge @Aksjerik

4 Likes

Faktisk har du Aksjerik snarere vært rådet til å holde eller kjøpe deg inn igjen. Jeg foreslo i dag tidlig…

Den aller grådigste her inne er faktisk deg, som kasta 4mill på et bet om snabbe cash! Og når det ikke gikk helt veien så griner du og skylder på alle andre.

4 Likes

5C4951BF-E7BD-4477-9CFD-F2F935F386DF

2 Likes

Da holder det vel med bråk for i dag, folkens.

@Aksjerik, det er på tide med en pause og puste med maven som @Nocturne foreslo. De aller fleste her gir faktisk de råd de faktisk mener gode. Hvor mange ganger jeg har forsøkt å forklare hvorfor jeg er long i Funcom vet jeg ikke, men det er tresifret. De andre smeller med kjeften til deg fordi børsforum generelt er fullt av folk som snur kappen etter vinden. Jeg tror ikke du egentlig er en sånn figur, så jeg ønsker deg alt hell og lykke videre!

Dere andre - gi nå faen i å ta dette lenger, da. Blitt trist for lenge siden. Det er faktisk et (tydeligvis) plaget menneske bak disse valgene og slik det endte opp - galt.

12 Likes

Tror det er første gangen jeg har sett noen rage-quitte i en aksje.

14 Likes

Også måtte du komme med den kommentaren :joy:

2 Likes

Innom en tur og lurer fælt på hva det egentlig er som foregår her inne nå?
Synd å se at folk hverken greier lage seg en plan eller greier holde følelser utenfor.
Aldri, da mener jeg aldri la aksjer påvirke deg på den måten, da har man det bare ikke i seg.

2 Likes

@pdx mulig du bør ta et lite grep?

Ellers ønsker jeg @Aksjerik lykke til. For din egen del, prøv å besinne deg og overse kommentarene.
Mange har rådet deg til å logge av. Det er frivillig å gå på nett, enten det er TI, Hegnar eller andre.

1 Like

Har ikke lest alt, men tenker det er interresant det du deler om salg, og psykologi i forhold til salg. I forhold til forum, så kan man ikke klandre det for mindre bra avgjørelser. Om man tar bedre avgjørelser uten å lese mye forum, kan imidlertid være en interresant diskusjon.

1 Like

Vi skrev samtidig, men det er jo faktisk sant da. Har stor forståelse for salget, men det er først og fremst gjort pga stress ved å se pengene renne bort.

Om det var smart å selge nå er ikke godt å vite, jeg har nå satset hardt på at han tar feil. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Hadde jeg visst at noen skulle dumpe på 15 hadde jeg lagt ut fiskesnøret tidsnok. Den fisken slapp unna meg.

2 Likes

Hva skjer her? Hvem har lurt Aksjerik til å selge?

Ingen - banken tvangssolgte.

Nei nei han sa det ikke var tvangssalg.

Han har lurt seg selv… vært for grådig og satset for høyt.

Nå er han dritsur fordi det går oppover igjen…

2 Likes

Alle vet det blir rally. Likevel klarer halvparten av alle å lure seg selv gang på gang.

Syntes disse dagene minner ekstremt om perioden i fjor når kursen lå på 10kr både med tanke på kursjukking og generell stemning her inne nå. Tradet aksjen en god del da, men tør ikke det nå etter innsidekjøpene. Lenge merket jeg sitter litt for tungt, så kommer til å selge ut litt og litt når vi kommer oss opp igjen. Nå har jeg nemlig fikset meg 1kr minstekurtasje :sunglasses:

6 Likes

Xxx

20 Likes

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

Ok, endelig kan jeg puste. Funcom tråden er åpen igjen :joy::+1:

13 Likes